AIF Pinse Cup 2016

Albertslund IF inviterer til fodboldstævne i Pinsen på et af Danmarks flotteste stadions, med masser af aktiviteter og boder med mad og drikke. Der er allerede tilmeldt flere skotske, tyske, hollandske og et engelsk hold.

PINSESTÆVNE i Albertslund

Lørdag den 14. maj - søndag den 15. maj 2016

 

PRISER:

Holdgebyr. Dkr./hold

11 – mands hold 950,-
8 – mands hold 800,-
5 – mands hold 600,-
3 – mands hold 325,-

For overnattende gæster tilbyder vi overnatning og bespisning på skoler i gå afstand fra banerne. Alle mandskaber vil få egne lokaler.

PRISER OVERNATNING OG BESPISNING

Al overnatning på skoler mm. er udsolgt

OVERNATNING PÅ HOTEL: kontakt os for stævnetilbud.

FØLGENDE HOLD KAN DELTAGE:
Årg. 99/00, 01 og 02 – 11 mands, maks. 15 spillere.
Årg. 03, 04 og 05 – 8 mands, maks. 11 spillere.
Årg. 06, 07 og 08 – 5 mands, maks. 8 spillere.
Årg. 09 og 10/11 – 3 mands, maks. 5 spillere

U6-U9 (PODE) FODBOLD.
Årgang 10/11 spiller lørdag 14. maj 2016
Årgang 09 spiller lørdag den 14. maj 2016 (to runder for- og eftermiddag)
Årgang 08 spiller søndag den 15. maj 2016
Årgang 07 spiller både lørdag 14. og søndag 15. maj 2016
Der spilles efter gældende SBU regler og kampresultater registreres ikke. Dog med den undtagelse at for at få blandet puljerne for 07 spiller alle 1’ere mod hinanden, alle 2’ere osv. søndag. Alle kampe er ”døm selv” kampe, dvs. ”hjemmehold” stiller med kampleder.
Medaljer og personlige præmier til ALLE spillere.

U10-U17 FODBOLD.
Stævnet gennemføres over to dage. Spiller holdet lørdag formiddag, tilstræbes at søndagens kampe afvikles om eftermiddagen, eller omvendt.

Lørdag:
Der spilles indledende runder og det tilstræbes 4 hold per pulje. Indledende puljer niveau opdeles i A og B rækker (evt. C ved mange tilmeldinger) A = række 1, B = række 2/3, C = række. 4.

Søndag:
Der oprettes slutspilspuljer for hver 8 hold.

Præmier:
Der er holdpokal til vinderholdene og personlige præmier til 1., 2. og 3. plads i alle slutspil á 8 hold.

Fair Play:

I hver årgang udvælges det mest fair play spillende hold. Der er personlige præmier til vinderholdet. Alle hold bliver løbende evalueret for opførsel blandt spillere, trænere og tilskuere og tildeles et passende antal point i forhold til det observerede. Det hold, der har flest point efter alle kampe, bliver udpeget som fair play vinder.

 

Kontonr. for tilmelding er: 2410 6276348912

Oplys hold ID nummer fra staevne.dk ved betalingen.

Ved afbud senere end 4 uger før stævne start refunderes holdgebyr ikke.

 

Se mere:

https://www.facebook.com/aifcup


Rækker

Række Køn Niv. Hold
str.
Pris Spilletidspunkt OK
hold
Vente
liste
Tilmeld
U6 (ABC) Herrer/Drenge 5 325 Lørdag eftermiddag 10 4
U7 (ABC) - 2009 Herrer/Drenge 5 325 Lørdag for- og eftermidda 37 0
U8 (ABC) - 2008 Herrer/Drenge 8 600 Søndag formiddag 24 0
U9 C - 2007 Herrer/Drenge 8 600 8 1
U9 B - 2007 Herrer/Drenge 8 600 16 0
U9 A - 2007 Herrer/Drenge 8 600 7 0
U10 C - 2006 Herrer/Drenge 8 600 7 0
U10 B - 2006 Herrer/Drenge 11 800 15 3
U11 C - 2005 Herrer/Drenge 11 800 8 0
U11 B - 2005 Herrer/Drenge 11 800 16 1
U11 A - 2005 Herrer/Drenge 11 800 7 1
U12 C - 2004 Herrer/Drenge 11 800 8 0
U12 B - 2004 Herrer/Drenge 11 800 8 0
U12 A - 2004 Herrer/Drenge 11 800 8 0
U13 C - 2003 Herrer/Drenge 11 800 8 4
U13 B - 2003 Herrer/Drenge 11 800 8 1
U13 A - 2003 Herrer/Drenge 11 800 8 2
U14 B - 2002 Herrer/Drenge 15 950 16 1
U14 A - 2002 Herrer/Drenge 15 950 8 2
U15 - 2001 Herrer/Drenge 15 950 8 4

Arrangør: Albertslund IF
Sted: Albertslund Stadion
Adresse: Skallerne 14
Postnr: 2620
By: Albertslund
Land: Danmark

Sport: Fodbold
Type: Udendørsstævne

<maj 2016>
mationtofr
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Frist: 01-05-2016

Powered By Subgurim(http://googlemaps.subgurim.net).Google Maps ASP.NET

Stævneoversigt

Følg Staevner.dk på Twitter