AB Tårnby Sommer Cup

AB Tårnby Sommer Cup får ros for følgende: * Punktlighed * Fælles tidstagning * Sportsligt fokus og matchning * Gruppespil og slutspil * Pokaler til alle * Påsatte kampledere * Aktiviteter * Hold konkurrence med fine præmier

Opdateret 16. august 2016

208 hold har tilmeldt sig - Det bliver så fedt!

Programmet er for stort til at ligge på her, så vi henviser til www.abtaarnby.com. (Bør være online i løbet af tirsdagen)

Selve puljeinddeling og kampprogram med tider finder i på linket herunder.
https://www.cumap2.dk/cup/abtarnby_sommer_cup_20165975.htm

Besøg også vores facebookside  https://www.facebook.com/abtsommercup/

Vi er i fuld gang med at få afklaret de sidstepar pladser i U6 og det ser ud til at gå op i en højere enhed.

Vi har I år indlagt bedre pauser så alle har mulighed for at deltage i holdkonkurrencen med en god præmie til holdet.

 

Stævneledelsen

 

AB Tårnby Sommer Cup 2016 er tilbage i samarbejde med MM Living øens lokale ejendomsmægler.

Vi er både glade og stolte af at MM Living har valgt at støtte op om vores stævne og kan ikke vente på, at det igen bliver sommer på Amager og vores anlæg vrimler med glade og forventningsfulde fodboldspillere fra 5-12 år.

Vi gentager vores konkurrence på facebook og vores book tidligt rabat igen her i 2016.

Vi minder alle om vores konkurrence på facebook. Søg efter AB Tårnby Sommer Cup, skriv tilmeldings id som kommentar og synes godt om siden og konkurrencen. Der er meget få tilmeldte hold der har gjort det på nuværende tidspunkt og derfor er vinderchancerne naturligvis store. Sidste frist sættes til den 12. august 2015. Det vindende hold vil blive annonceret under stævnet og betalingen returneret hurtigst muligt herefter.

Vi gentager vores holdkonkurrence og i år vil vi forsøge at give alle bedre tid til at deltage. Alternativt inviterer vi jer til at komme lidt før eller blive lidt længere for at kunne deltage i de sjove aktiviteter om de fine præmier.

Vi forventer blandt andet følgende aktiviteter.

  • Speedcage
  • Driblebane
  • Tøndespark
  •  Minigolf

Stævnet er for alle fodboldglade børn født i årene 2005 - 2011 (U6 - U12)

(Stævnet holdes efter sommerferien, så husk at der er tale om nye årgange)

Stævneformat
Vi afholder stævnet med sportsligt såvel som underholdningsmæssigt fokus. Vi matcher børnene efter niveau fra U8 og op. U6-U7 spiller uden niveaudeling og vi opfordrer alle til at respektere dette, så alle får den bedst mulige oplevelse med fra stævnet.

Stævnet afholdes i henhold til DBU's handlingere og holdninger.

Vi afvikler indledende puljer i alle årgange, registrerer resultaterne og benytte disse på dagen til at matche holdene med hinanden i et slutspil. Vi mener at lige børn leger bedst, men kårer ikke nogen endelig vinder på dagen - for hos AB Tårnby er alle børn vindere.

Puljerne består af 4 hold og slutspillet bliver mellem de respektive 1'ere, 2'ere, 3'ere og 4'ere. I U11A og U12A har vi i år fået plas til at lave 2 kryds kampe så man eksempelvis møder nr. 1 og 2 fra den anden pulje hvis man slutter som nr. 1 eller 2 i egen pulje osv. Alle hold garanteres 3 pulje kampe og 1-2 slutspilskampe, alt afhængig af antallet af tilmeldte hold.

Vi forventer at have plads til alle, men da vi har valgt at prioritere formatet på stævnet frem for stævnets størrelse, har vi sat begrænsninger på antallet af tilmeldte hold i det enkelte niveau på den enkelte årgang. Vi ønsker ikke at gå på kompromis med kvaliteten af stævnet, hvorfor vi, i første omgang, alene modtager tilmeldinger som angivet. Vi vurerer løbende om vi skal foretage justeringer af antallet til gavn for stævnets afvikling. Det kan samtidig betyde at vi kan holde enkelte hen, før vi bekræfter tilmeldingen endeligt.

Holdkonkurrence
Alle hold får igen i år udleveret et scorekort til brug for holdkonkurrencen.

Holdkonkurrencen var yderst populært i 2015 og det største kritikpunkt vi modtog var, at der ikke var indlagt længere pauser mellem kampene, så man kunne nå det. Vi forsøger i år at gøre alt optimalt, så vi vil informere mere og planlægge det enkelte holds deltagelse i holdkonkurrencen så alle kan komme med i konkurrencen.

Ungerne elsker holdkonkurrencen og her kan de få lov til at konkurrerer på helt andre vilkår en på banen. Det er et af kendetegnene ved AB Tårnby Sommer Cup.

I år modtager hver deltager blandt andet 1 birkjuice og 1 stk. frugt fra Netto, Tårnby Torv, billetter til kamp med FC København, Goal Junior magasin og forhåbentlig flere gode sponsorgaver.

I år vil deltagerne blive udfordret i dribling på tid, hårdeste spark, præcisionstønder og andre sjove ting.

Holdkonkurrencen afholdes Holdet skal for at vinde deltage i alle pointgivende aktiviteter, hvorefter det hold med den højeste score præmieres. Der vil være en præmie pr. niveau, pr. årgang.

Kapacitet
Ved et fyldt stævne har vi som udgangspunkt plads til:

  • 8 hold i følgende rækker: U8C, U9C, U10C, U11A, U11 B, U11C, U12A, U12B, U12C
  • 12/16 hold i følgende rækker: U8A, U8B, U9A, U9B, U10A, U10B
  • op til 24 hold i følgnede rækker: U6, U7

Vi tager forbehold for ændringer i vores prioritering, alt afhængig af interessen for de enkelte årgang og niveauer, hvorfor vores ventelister er åbne og holdes aktive indtil tilmeldingsfristen er udløbet.

Alle tilmeldte hold er garanteret 4-6 kampe.

Spilleformer og antal af spillere pr. hold
U5-U7 spiller 3 mands fodbold og holdene må bestå af op til 5 spillere.
U8-U10 spiller 5 mands fodbold og holdene må bestå af op til 8 spillere.
U11-U12 spiller 8 mands fodbold og holdene må består af op til 11 spillere.

Spilletid og banestørrelser
3 mands spiller 2 x 6 minutter med 1 minuts pause. Maksimal banestørrelse 13 x 21 meter
5 mands spiller 2 x 8 (U10A og U10B spiller 2 x 10) minutter med 2 minutters pause. Maksimal banestørrelse 30 x 40 meter
8 mands spiller 2 x 12 minutter med 2 minutters pause. Maksimal banestørrelse 68 x 52,5

Kampledere
AB Tårnby har intention om at stille kampledere til rådighed på dagen. Vi forventer at spillere fra AB Tårnby Eliteafdeling påtager sig denne opgave i lighed med tidligere år. Skulle det ikke lade sig gøre at finde det krævede antal dommere, vil afvikling af 3 mands fodbolden i første omgang blive afviklet som døm selv kampe.

Fælles Tidstagning
Kampenen vil så vidt muligt programmet tillader det blive igangsat samtidig. Der fløjtes til halvleg og afsluttende fløjt foretages centralt.

ABT Foto
Igen i år forventer vi at klubbens egen frivillige fotograf er til stede for at tage de gode billeder af netop jeres unger ved stævnet. I kan se de gode billeder fra de tidligere år på disse links, hvor man også har mulighed for at kontakte fotograf Karsten Lund, hvis man ønsker kopi af billederne.

http://abt-foto.dk/index.php/component/k2/item/84-ab-tarnby-sommer-cup-2015

 Tombola
Igen i år har vi intention om at stable den bedste tombola på benene. Vi sigter mod at der skal være mange gevinster store såvel som mindre, så alle har muligheden for at få lidt med hjem på dagen.

ABT Tutten
Johnny Holmberg og ABT Tutten har åbent begge dage med salg af både vådt og tørt til ganen.

Samarit
Der vil være samarit til stede under stævnet

Hvor
Stævnet afholdes på vores lækre, intime anlæg på Gemmas Alle 41 (v/Tårnby Stadion), hvor vi både tager græs og kunstbaner i brug.

Hvornår
Stævnet afvikles i den anden weekend efter sommerferien, den 20. - 21. august 2016. Her er alle børn retur i skole og ikke mindst retur på fodboldbanerne efter en velfortjent sommerferie. Se nærmere tidspunkt for den enkelte årgang under tilmelding.

Pris - (book tidligt rabat)
3 mands DKK 425,-
5 mands DKK 550,-
8 mands DKK 650,-

Der gives en rabat på DKK 50,- til alle hold som er tilmeldt og har betalt seneste den 30. april 2015. I forhold til ovenstående priser.

Tilmelding og betaling
Vi gør opmærksom på at tilmeldingen først er endelig når vi har modtaget stævnegebyret. Hvis vi i det enkelte niveau/årgang tager imod på venteliste, vil alle tilmledte hold blive bedt om at indbetale stævnegebyret inden 14 dage, hvorefter pladsen tilbydes et hold fra ventelisten.

Vi forbeholder os ret til at tilbyde pladsen til andre så længe vi ikke har modtaget betalingen.

Når fristen for tilmelding er overskredet, eller hvis rækken er fyldt op og bekræftet, vil det ikke være muligt at få returneret betalte stævnegebyrer i tilfælde af afmelding.

Sidste tilmeldingsfrist er sat til den 30. juni, så I har mulighed for at sætte det rigtige kryds i jeres kalender og vi har mulighed for at forberede et formidabelt stævne til jer.

Skulle en enkelt række ikke blive til noget grundet mangel på tilmeldinger vil stævnegebyret naturligvis blive refunderet.

Betaling af stævnegebyr bedes foretaget til vores bankkonto i Arbejdernes Landsbank, reg. nr. 5325 konto nr. 0344502 - med reference til tilmeldings ID fra staevner.dk.

Program og Cumap
Programmet forventes udarbejdet hurtigst muligt og seneste 1 uge før stævnets afvikling. Vi forsøger så vidt muligt at leve op til de udmeldte spilletidspunkter.

Vi arbejder samtidig på at opsætte stævnet på systemet Cumap, hvilket vi håber lykkes, mere om det når stævnet er endelig planlagt.

Stævneledelse
Alle spørgsmål vedrørende stævnet og dets afvikling, tilmelding, betaling etc. kan stilles til stævneleder, Martin Hülsen Damm pr. mail eller på telefon 23 82 75 44.

Vi ser frem til at se jer igen og byde jer og jeres spillere velkommen til gode timer i selskab med fodbolden hos AB Tårnby.


Rækker

Række Køn Niv. Hold
str.
Pris Spilletidspunkt OK
hold
Vente
liste
Tilmeld
U6 - årgang 2011 Mixede - 5 425 Lørdag morgen/formiddag 16 0
U7 - årgang 2010 Mixede - 5 425 Lørdag morgen/formiddag 24 2
U8 A - årgang 2009 Herrer/Drenge A 8 550 Søndag morgen/formiddag 8 1
U8 B - årgang 2009 Herrer/Drenge B 8 550 Søndag morgen/formiddag 16 0
U8 C - årgang 2009 Herrer/Drenge C 8 550 Søndag morgen/formiddag 8 0
U9 A - årgang 2008 Herrer/Drenge A 8 550 Søndag for-/eftermiddag 20 2
U9 B - årgang 2008 Herrer/Drenge B 8 550 Søndag for-/eftermiddag 16 0
U9 C - årgang 2008 Herrer/Drenge C 8 550 Søndag morgen/formiddag 12 1
U10 A - årgang 2007 Herrer/Drenge A 8 550 Lørdag for-/eftermiddag 16 1
U10 B - årgang 2007 Herrer/Drenge B 8 550 Lørdag for-/eftermiddag 12 4
U10 C - årgang 2007 Herrer/Drenge C 8 550 Søndag morgen/formiddag 12 1
U11 A - årgang 2006 Herrer/Drenge A 11 650 Lørdag for-/eftermiddag 8 1
U11 B - årgang 2006 Herrer/Drenge B 11 650 Lørdag for-/eftermiddag 8 3
U11 C - årgang 2006 Herrer/Drenge C 11 650 Lørdag morgen/formiddag 8 1
U12 A - årgang 2005 Herrer/Drenge A 11 650 Søndag for-/eftermiddag 8 0
U12 B - årgang 2005 Herrer/Drenge B 11 650 Søndag for-/eftermiddag 7 3
U12 C - årgang 2005 Herrer/Drenge C 11 650 Lørdag morgen/formiddag 8 0

Arrangør: Boldklubben AB Tårnby
Sted: AB Tårnby
Adresse: Gemmas Alle 41
Postnr: 2770
By: Kastrup
Land: Danmark

Sport: Fodbold
Type: Udendørsstævne

<august 2016>
mationtofr
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Frist: 19-08-2016


Stævneoversigt

+ AnnonceretPopulæresteNyeLige før deadline
EURO-SPORTRING
20. apr - 27. okt 2019
Hanze Trophy
20. - 21. apr 2019
Holland Cup
20. - 21. apr 2019
B1909 Combi Cup 2019
1. - 3. feb 2019
TPI REMA1000 CUP 2019
11. - 20. jan 2019
Netherlands Cup
30. maj - 2. jun 2019
BIF CUP 3-Bold
23. - 24. feb 2019
Handelsstandens Boldklubs indendørs Fodboldstævne
19. - 20. jan 2019
Vejen Trolde Cup
31. maj - 2. jun 2019
NRUI Julestævne 2018
27. - 31. dec
Sportmaster cup 2019
4. - 6. jan 2019
3. Gentofte Indoor Cup
9. - 17. feb 2019
Middelfart Sparekasse Indoor Cup 2019
1. - 3. feb 2019
Hørning IF julecup
27. - 30. dec
REMA 1000 SIF Cup 2019
11. - 13. jan 2019
Nordea Cup Give 2019
4. - 6. jan 2019
Greve Goal Show 2019
9. - 10. feb 2019
Fynske Bank Cup 2019
18. - 20. jan 2019
TPI REMA1000 CUP 2019
11. - 20. jan 2019
KB Cup 2019
1. - 3. feb 2019
Vesti-Olsen& Hansen Cup
15. - 17. feb 2019
Dansk Revisions Cup 2019
16. - 17. feb 2019
Team Rynkeby Storstrøm Cup 2019
16. - 17. feb 2019
Outzourse - Timeout Cup 2019 i Dragør
8. - 9. jun 2019
SGIF Marts-stævne 2019
8. - 10. mar 2019
Kongerslev Auto Cup 2019
25. - 27. jan 2019
Champions League Indoor Kunst Cup
16. - 17. mar 2019
Champions League Indoor Kunst Cup
2. - 3. mar 2019
Champions League Indoor Kunst Cup
16. - 17. feb 2019
NSU CUP 2018/2019
22. dec 2018 - 30. mar 2019
Nordea Cup Give 2019
4. - 6. jan 2019
Julestævne 2018 - på Mors - ungdom piger og drenge
28. - 29. dec
Julestævne 2018 - på Mors - herre b og c
28. - 29. dec
Julestævne 2018 damesenior - på Mors
28. dec
ISS Open 2018 (Indendørsstævne)
15. dec
2. juledag i Mønshallerne 2018
26. dec
Vestjysk Bank Cup Harboøre
14. - 16. dec
Bel Air Cup
29. - 30. dec
Hørning IF julecup
27. - 30. dec
Følg Staevner.dk på Twitter