Young Guns Match Days
Årgang 2005
Praktisk info
De indledende puljer, hvor der er taget hensyn til geografi og seedning, og hvem der kunne spille fredag, er 4holds puljer, derefter bliver stævnet mere og mere jævnbyrdigt Efter de indledende puljer, er der mellempuljer efter niveau med 6 hold i hver pulje alle mod alle, hvorefter vi spiller finale puljer for alle i 3 holds puljer. DVS 10 kampe per hold.
Fredags kampe
Tid 1730- 1800 1805- 1835
Bane 1 FC Roskilde- Gauerslund IF FC Midtjylland- FC Horsens
Bane 2 Ringkøbing IF- FC Skanderborg Hi/VFF- Dalum IF
Bane 3 Brabrand IF- Kolding Boldklub Sædding Guldager- FC Sønderborg
Bane 4 Kolding IF- Morud FC Helsingør- Aabenraa Boldklub
Bane 5 Thisted FC- FC Fredericia
Pulje 1 pulje 2 pulje 3 pulje 4
FC Roskilde Hi/VFF Ringkøbing IF FC Midtjylland
IF Lyseng Vanløse if SfB Aabybro IF
Gauerslund IF Dalum IF Roskilde KFUM SUNDBY BK
Aalborg KFUM Vinding SF FC Skanderborg FC Horsens
Pulje 5 pulje 6 pulje 7 pulje 8
Sædding Guldager Thisted FC OKS Kolding IF
Brabrand IF B 1903 FC Helsingør LSF
FC Sønderborg FC Fredericia Varde IF Morud
Kolding Boldklub HEI Aabenraa Boldklub Viborg FF
Pulje 9
AB
Hobro IK
Hornbæk SF
TRIF
Mellem puljer
Pulje A pulje B pulje C pulje D
1P1 1P4 1P7 3P1
1P2 1P5 1P8 3P2
1P3 1P6 1P9 3P3
2P4 2P7 2P1 4P4
2P5 2P8 2P2 4P5
2P6 2P9 2P3 4P6
Pulje E pulje F
3P4 3P7
3P5 3P8
3P6 3P9
4P7 4P1
4P8 4P2
4P9 4P3
Finale Puljer
Pulje 1 pulje 2 pulje 3 pulje 4
1PA 2PA 3PA 4PA
1PB 2PB 3PB 4PB
1PC 2PC 3PC 4PC
Pulje 5 pulje 6 pulje 7 pulje 8
5PA 6PA 1PD 2PD
5PB 6PB 1PE 2PE
5PC 6PC 1PF 2PF
Pulje 9 pulje 10 pulje 11 pulje 12
3PD 4PD 5PD 6PD
3PE 4PE 5PE 6PE
3PF 4PF 5PF 6PF
Det komplette kamp program med spille tider kommer imorgen, samt et link til en hjemmeside og en QR Kode, hvor alle vil kunne se kampprogrammet og følge med I resultater og hvor man skal spille næste kamp, under stævnet på deres mobiller.
Alle overnattende hold sover på Brændkjærskolen,
Brændkjærgade 92. 6000 Kolding
Alle kampe spilles på Kolding Boldklubs fantastiske anlæg.- add - Mosevej 1, 6000 Kolding.
Alle måltider indtages på skolen, undtagen frokost som er en stor sandwich, som man får udleveret holdvis på kolding boldklubs anlæg.
De overnattende hold vil blive modtaget på skolen og vist hvilke klasse lokaler man skal overnatte i. Klasserne skal afleveres i samme stand og borde og stole skal sættes tilbage inden afgang søndag. Skolen vil blive låst af under stævnet lørdag og søndag, men hvis man desperat har brug for at komme på skolen vil dette tlf nr stå i info materiale, som bliver udleveret ved ankomst. Der er spisning fredag kl 1815-2015 på skolen, resten af programmet og spise tider vil blive udleveret ved ankomst, man skal forvente at stævnet slutter mellem 1530-1630 afhængig af sidst spillede kamp. Husk selvfølgelig underlag og soveposer.
Morgen mad lørdag morgen mellem 0800-1000
Morgen mad søndag morgen mellem 0700-0900
Aftensmad lørdag aften mellem 1715-1915
Frokost bliver udleveret i klubhuset mellem 1230 og 1330 lørdag
Og mellem 12 og 13 søndag
Da vi er ca 650 spisende mennesker og der er plads til 350 af gangen henviser vi til at de hold der slutter tidligt spiser tidligt om aftenen og de hold der starter tidligt spiser tidligt om morgenen. Ellers bliver der kæmpe køer.
Til de hold der ikke overnatter er der mad inkluderet fra lørdag frokost til søndag frokost altså 4 måltider og morgen og aftens mad indtages på skolen, og de 2 frokoster som skreven i klubhuset.
For yderligere spørgsmål ring til lars h 2459765
Golden League 2005 deltagerne i Jylland og Fyn har gennem en årrække, oparbejdet et stærkt netværk og et fantastisk niveau. Samarbejdet har udviklet sig til et forum, hvor vi står ved at vi ønsker at udvikle såvel egne som modstanderens spillere, til den bedst mulige fodboldspiller.
Golden League er desværre berammet til at slutte ved udløbet af sæsonen 2016/2017 – men netværket ønsker at fastholde det positive sparrings og stævne miljø, hvorfor der ved senneste møde blev aftalt et 11 mands Match stævne.
Stævnet afvikles som et invitations stævne, hvor Golden League deltagere skal inviterer et gæste hold, det er de inviterende GL mandskaber, der skal tilsikrer at vores gæster har det ønskede niveau, hvorigennem vi kan tilsikrer et fortsat fokus på udviklende, matchede kampe i et spændende miljø – hvor vi nu har chancen for at møde ligesindede og lige gode hold fra hele DK.
Vi vil være med til at udvikle det optimale miljø, for morgendagens bedste danske spillere på seniorniveau.
Traditionen tro, afholdes der et netværksmøde, denne gang med vores sjællandske gæster, hvor alle deltagende hold har mulighed for at udtrykke deres tanker omkring opstillede emner. Denne gang vil vi udnytte, at deltagende hold er til stede i tre dage. Hvorfor der er to seancer:
1. Fredag kl. 20.00- Mødes trænere, afdelingsledere eller lign. til en brainstorm aften, hvor der inddeles i 12 regionale grupper, hvor udpeget mødeleder vil stå for oplæg samt udarbejdelse af One page præsentation, af tanker og ideer i gruppen.
2. Lørdag kl. 20.00- Præsentation af regionale tanker og ideer – debat/dialog imod et slutprodukt, som vi ved konsensus vil videregive til DBU og andre. DBU er selvfølgeligt inviterede til at deltage ved alle aktiviteter under vores stævne.
Emner ved denne aktivitet:
· U13 Liga øst/vest – Er tilbuddet med til at sikre ønskede udvikling.
· Hvordan udvikler vi flest mulige spillere på højest mulige niveau regionalt og nationalt.
Stævnet afvikles i weekenden d. 29.09.2017-01.10.2017, vi spiller 11 mands uden maksimum antal spillere pr. deltagende hold.
Stævnet bruges som seedningsgrundlag for fynsk/jydske hold til vinterturneringen.
Vi indleder stævnet med seedede puljer, hvorefter vi spiller mellem og finale puljer og slutter af med en placeringskamp. Dette for at få så jævnbyrdige kampe som muligt. Det tilstræbes at inddele puljerne, så landsdel blandet som muligt, så man møder så mange hold som muligt som man normalt ikke møder.
Ved opnåelse af fuld tilslutning garanteres alle deltagere 9-10 kampe – vi starter fredag med kampe for de hold som har mulighed for at kommer fredag. Vi spiller min 1 x 30 min per kamp, dvs 300 min over hele weekenden, hvorfor det anbefales at have størst mulige brede med.
Kampene afvikles på tilpasset banestørrelse, dvs. at baglinjen rykkes 4 meter ind og sidelinjer rykkes 5 meter ind (58x97 meter), dette sker for at tilsikre optimale rammer for udviklingen af teknik og spilforståelse kontra spillerens fysiske størrelse.
Alle kampe dømmes af DBU dommere.
Pris:
Overnatning 425,00 kr. pr. deltager + 2 Trænere pr. deltagende hold er gratis.
Prisen inkluderer 6 måltider, 2 overnatninger, foredrag for forældre med interesse i at opbygge, de bedst mulige hjemlige rammer for fodbold talenter.
Dagsbillet Pris 295,00 kr. pr. deltager + 2 Trænere pr. deltagende hold er gratis.
Prisen inkluderer 4 måltider, foredrag for forældre med interesse i at opbygge, de bedst mulige hjemlige rammer for fodbold talenter. (ingen overnatning)
Betaling skal ske efter godkendelse. Ikke GL hold bedes noterer hvem der har inviteret dem ved tilmeldingen. Eller søg om optagelse ved stævne afholder. Ring eller skriv til Lars Henriksen- dalumligacup@gmail.com tlfnr 24597658 eller lars Peter Nielsen- larspnielsen@hotmail.com tlf nr 60483028. Vær opmærksom på at det er de absolut stærkeste hold fra Fyn og Jylland som deltager.
Stævnet afvikles centralt Kolding i DK for at kørselsafstande udlignes bedst muligt.
Stævnet er et invitationsstævne, hvor alle deltagere af årgang 2005 Golden League + hold fra opsamlings puljen automatisk er kvalificeret og har retten til at invitere et hold, der som minimum er på niveau med lavest rangerende hold i Golden League opsamlingspuljen. Der er fortsat kun plads til et hold pr. deltagende klub. Max antal 96 deltagende hold.
Young Guns er gået i samarbejde med arrangørende af Dalum Liga Cup, et af europas største stævner for en enkelt årgang og kendt for deres professionelle setup og afvikling af stævner. Bare spørg årgang 2007.