SPARKRON/KLUBPARTNER CUP 2017

For 9. år i træk kan Hovedgård IF byde velkommen til Sparkron/Klubpartner Cup! Indendørsstævne for U8-U12

For 9. år i træk kan Hovedgård IF byde velkommen til Sparkron/Klubpartner Cup! Et stort indefodboldstævne, hvor vi de sidste par år har haft deltagelse af mange hold fra mange forskellige klubber. Det vigtige for os er, at vores deltagere får en god oplevelse, og vi har meget fokus på, at man har mulighed for mange kampe, samt gode præmier. Nedenfor finder I de vigtigste informationer om stævnet: Spilledato: Stævnet afvikles fra d. 15 - 17. december 2017. Se under "rækker" hvornår hver enkelt række forventes afviklet. Spillested: Der spilles i Hovedgård og Søvind. Der er ca. 10 minutters kørsel mellem hallerne. Turneringsform for U8-U12: Der inddeles i puljer á 3-5 hold, hvor efter indledende puljer spilles. Antallet af tilmeldte hold afgør, om der efter de indledende runder skal spilles knockout kampe el. mellemrunde. Vi tilstræber dog at spille mellemrunde, så alle hold sikre sig minimum 5 kampe. I tilfælde af knockout kampe vil alle hold være sikret minimum 4 kampe! Vi forbeholder os retten til at aflyse eller slå rækker sammen ved for få tilmeldinger. Regler: Alle hold spiller efter DBU Jyllands regler. Det er tilladt at have en kvartals-spiller på hvert hold. Der må gerne tilmeldes flere hold fra samme klub i en række. U8 - U12 spiller 4:4. Det er tilladt at have op til 2 udskifter. Dvs. max 6 spillere pr. hold. Der spilles med sænket overligger i U8 og U9. Spilletiden er i alle kampe 7 min pr. kamp. Kampene dømmes af lokale, men kompetente dommere, som alle har fodboldfaglig viden. Pigehold kan tilmelde sig drengerækkerne, og må tilmelde sig årgangen yngre. Eks.: Et U10 Piger hold må tilmelde sig U9 Drenge rækken. Præmier: I U8 - U12 er der præmier til 6 spillere pr. hold. I U8 - U12 er der præmier til nr. 1 - 3 i både A og B. Der spilles om store pokaler! - Der er endvidere erindringsgave til alle deltagere. Tilmelding: Tilmeldingen er bindende og skal være Hovedgård IF i hænde senest d. 1. december. Tilmelding foregår her på siden og er først endelig, når vi har modtaget betaling og I har modtaget en bekræftelse på dette. Betaling bedes overføres hurtigst muligt efter tilmelding. Hvis man melder afbud efter d. 1. december er man ikke berettiget til, at få stævnegebyret tilbage. Stævnegebyret bedes overført til: reg nr. 9211 konto nr. 4575511290 Angiv venligst stævne ID, holdnavn, række og kontaktperson ved betaling. Programmet bliver sendt på mail og lagt på nettet omkring en uge før stævnet. Har i ikke modtaget det senest d. 10/12 bedes i rykke efter det. Spørgsmål vedr. stævne: Kontakt Thomas Nielsen på mail: thomasvn@oulook.dk Vi glæder os til at se jer alle! :-) Med sportslig hilsen Hovedgård IF, Klubpartner.dk og Sparekassen Kronjylland

Rækker

Række Køn Niv. Hold
str.
Pris Spilletidspunkt OK
hold
Vente
liste
Tilmeld
U12 Drenge A Herrer/Drenge A 6 500 Fredag aften 0 0
U12 drenge B/C Herrer/Drenge B 6 500 Fredag aften 3 0
U11 drenge B/C Herrer/Drenge B 6 500 Lørdag eftermiddag 2 0
U11 drenge A Herrer/Drenge A 6 500 Lørdag eftermiddag 3 0
U10 drenge A Herrer/Drenge A 6 500 Søndag eftermiddag 0 0
U10 drenge B/C Herrer/Drenge B 6 500 Søndag eftermiddag 9 0
U9 drenge A Herrer/Drenge A 6 500 Søndag formiddag 0 0
U9 drenge B/C Herrer/Drenge B 6 500 Søndag formiddag 0 0
U8 drenge A Herrer/Drenge A 6 500 Lørdag formiddag 0 0
U8 drenge B/C Herrer/Drenge B 6 500 Lørdag formiddag 0 0

Arrangør: Hovedgård IF
Sted: Hovedgård Hallen
Adresse: Fruenshave 3
Postnr: 8732
By: Hovedgård
Land: Danmark

Sport: Fodbold
Type: Indestævne

<december 2017>
mationtofr
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
1234567

Frist: 01-12-2017


Stævneoversigt

Følg Staevner.dk på Twitter