Dalum Liga Cup 2019

Store pokaler til alle spillere. 1 præmie værdi 10000kr. Gratis afgang for holdet til stort internationalt invitations stævne med store klubber som Manchester City, Inter Milan mf. Jævnbyrdighed med lige mange kampe til alle hold min 10-12 kampe.

 U8 vær opmærksom på at første præmien for jer, ikke er en free billet til det tyske stævne, når i bliver u10er derimod vil i  få flotte individuelle præmier. Der er plads til 16 hold i A-rækken og 16 hold i B-rækken for U8(2011) U8 spiller 5X5 på 5 mands Bane. Få pladser tilbage


Dalum Liga Cup et af europas største stævner for en enkelt årgang. 96 hold kun fra årgang 2010. Store pokaler til alle. 1 præmien I A rækken er en gratis billet til stort international invitations stævne I hannover med hold som Mancester City, FC Sevilla, Benfica Lisabon og Inter Milan. Værdi 10000 kr. B og C rækken får en kæmpe pokal til klubbens eje. Pokaler til alle børn uanset placering og række. 

 

Så er tiden kommet til at årgang 2010 samles  til fodboldfest i midten af Danmark, i eventyrs byen Odense. Vi spiller om de store pokaler for både A niveau , B og C niveau. DALUM LIGA CUP bliver spillet over en hel weekend lige op til sommerferien i weekenden i uge 26. Der bliver spillet fodbold intens både lørdag og søndag. Vi har overnatning klar til spillere, trænere og forældre fra hele landet i skoler tæt på Dalum stadion. Der vil naturligvis også være bespisning med i prisen, for de hold, der overnatter. 

DALUM LIGA CUP spilles i naturskønne omgivelser på og tæt ved Dalum Stadions opvisningsbane og Odense Ådal. Dalum er et byområde i Odense, tæt på motorvejen og med gode busforbindelser til Odense Banegård. Vi gør ikke blot meget ud af det fodboldmæssige, men omgivelserne og den gode oplevelsen skal også være i top. Med andre ord DALUM LIGA CUP er en fodbold fest med fællesskabet i centrum og en mulighed for børn, forældre og trænere at skabe netværk og kontakter på tværs af Danmark. Tilmeld jer ”Årgang 2010 – fodbold i DK” facebook gruppen. Og facebook gruppen “Dalum liga cup”

Der vil være gode muligheder for at købe god mad og drikke på pladsen for de hold, der ikke overnatter. Vi starter DALUM LIGA CUP med indmarch og holdpræsentation, så alle hold bliver hyldet og præsenteret for publikum og hinanden.


Link til filmen som vi har lavet omkring stævnet-


https://www.youtube.com/watch?v=5MwWxhCQueI

 

 

 

 

Vi forventer, at alle bliver til finalerne og efterfølgende hylder alle hold.

Vi forventer, at man overholder fairplay reglerne og at både trænere,      forældre, kun kommer med positive tilråb

 

 

PRAKTISK INFO   

Det er med stor glæde, at Dalum IF kan invitere jeres klub til Dalum Liga Cup den 28 juni – 30 juni 2019. Det vil glæde os at se jer til et af Europas største stævner for en årgang.  Vi har plads til 96 hold. Vi spiller igen om den store Klub pokal for både A niveau og B niveau, og igen i år også i C niveau. C niveaus finalerne kommer til at forgå på den måde, at de starte i B/C turneringen, og  efter indledende puljer, vil de 24 nederste placeret hold spille C niveau slutspil.

 

 

DATO:

28 juni- 30 juni 2019

 

STED:

Dalum IF’s baner ved vandtårnet

 

ADRESSE:

Dalumgaards Allé, 5250 Odense SV.

 

 

TILMELDINGSFRIST:

15. april 2019 eller til stævnet er fyldt op.

 

KONTAKTPERSONER VEDR. DALUM LIGA CUP:

Navn:

Telefon:

E-mail:

Lars Henriksen

+45 24 59 76 58

dalumligacup@gmail.com

Jesper Madsen

+45 40 10 56 56

jesper.madsen07@gmail.com

 

 

 

SPILFORM OG HOLDSTØRRELSE:

7 vs. 7 på græsbane. Vi spiller 7 mands, da vi har udenlandske hold med I turneringen. Man må tage ligeså mange spillere med per hold som man vil , da vi ikke ser det som en sportslig fordel. Max en kvartals spiller pr hold. Dvs. kun en spiller pr. hold født før 2010. Fremvisning af legimitation skal fremvises hvis forespørges af stævne ledelse. Overtrædelse af regler vil føre til øjeblikkelig bortvisning fra stævnet.

 

 

 

TURNERINGSFORM DALUM LIGA CUP

Holdene starter i indledende puljer, så vidt muligt blandet så hver landsdel er repræsenteret i hver pulje. Herefter vil der blive spillet mellempulje og efterfølgende placeringskampe-slutspil, hvor alle holdene deltager, så alle får så jævnbyrdige kampe som muligt. Alle hold vil således spille mellem 10-12 kampe af ca. 12-18 min varighed over de 2 dage. Der kan være forskel på de 2 stævner i A niveau og B/C niveau med hensyn til mængden af kampe og turneringsform. Præmierne er de samme til de 3 stævner. 

Det endelige kampprogram og regelsæt udsendes senest den 10. juni 2018.

 

PRISER

 

HOLDGEBYR

Holdgebyr er kr. 950,- pr. tilmeldt hold.

 

DELTAGERGEBYR

Pris pr. deltager både børn og voksne (trænere og forældre) Alle er velkommen til at overnatte og spise med.

Pakke

Overnatning

Måltider

Pris

A

Fredag til søndag (2 stk.)

Fredag aften til søndag middag (6 stk.)

495,-

B

Lørdag til søndag (1 stk.)

Lørdag middag til søndag middag (4 stk.)

395,-

C

Ingen

Ingen

200,-

 

BETALINGSFRISTER

Holdgebyr: 14/4-2018

Deltagergebyr: 10/5-2018

 

Tilmelding er bindende efter tilmeldingsfrister er udløbet og man vil blive opkrævet holdgebyret om man kommer eller ej.

Det samme er gældende for deltager gebyr, såfremt vi har bestilt mad og diverse. 

Hvilken pakke man vil have og hvor mange antal overnattende man kommer, skal underrettes stævne ledelse senest d. 10 maj 2018. Dem der kommer med tog og ikke har egen transport vil overnatte i gå afstand fra hallen og spillested, skal informere dette ved tilmelding (begrænset antal pladser). Hold der kommer i egen transport vil blive indkvarteret i skoler max 8 min kørsel fra banerne og bespisning. Frokost vil blive udleveret ved banerne, så det kun er transport til og fra stævnet før og efter selve kampene.

VIGTIG!!

For at holde fast i vores koncept omkring netværk blandt børn og voksne, samt det sociale perspektiv i stævnet har vi  valgt at give fortrinsret til hold, der overnatter (Pakke A og B).

De hold, der ikke overnatter (pakke C hold) kommer på venteliste og kommer selvfølgelig med hvis der er plads.

  

Tilmelding til overnatning vil vil I få nærmere besked om når vi nærmer os tilmeldingsfrist.

 

Program Tider og turneringsform tilpasses i forhold til antal tilmeldte hold i de 2 turneringer og er ikke fastlagt

 

Forventet program

 

 Fredag

17.00-21.00: Check ind skoler

17.30-20.00: Aftensmad                                                                

 Lørdag 

07.00-09.30: Morgenmad

10.30-11.30: Indmarch og Klubpræsentation

11.45-13.45: Indledende puljer

13.45-15.00: Pause

15.00-18.30: Mellem puljer

17.00-19.30: Aftensmad I Dalum hallen for overnattende hold   

 

     

Søndag

07.00-09.00: Morgenmad

08.00-11.00: Finale puljer

11.00-12.00: Pause

12.00-14.30: Slutspilskampe

14.30-15.15: De 2 Finaler i henholdsvis A og B/C niveau (alle ser med)

15.15-15.45: Præmie overrækkelse

 

Force majeure

Vi gør opmærksom på at vi ikke tilbage betaler hold- eller detager gebyr I tilfælde af en ekstraordinær situation, som vi ikke har kontrol over, som f eks krig, terror eller vejrmæssige forhold, som umuliggør at stævnet bliver gennemført. Force majeure er en hændelse, man ingen indflydelse har på, og som ikke kan forudsiges. Og som vi, derfor bliver nødsaget til at støtte os til I sådanne ekstraordinære tilfælde, da vi allerede har købt pokaler, præmier, mad og logi og andet.


Rækker

Række Køn Niv. Hold
str.
Pris Spilletidspunkt OK
hold
Vente
liste
Tilmeld
U9A Herrer/Drenge A 7 950 Lørdag og Søndag 24 0
U9BC Herrer/Drenge BC 7 950 Lørdag og Søndag 32 0
U8A Herrer/Drenge A 5 950 Lørdag og Søndag 16 1
U8B Herrer/Drenge B 5 950 Lørdag og Søndag 16 0

Arrangør: Dalum IF
Sted: vandtårnet
Adresse: Dalumgaardsalle,
Postnr: 5250
By: Odense SV
Land: Danmark

Sport: Fodbold
Type: Udendørsstævne

<juni 2019>
mationtofr
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567

Frist: 21-06-2019


Stævneoversigt

Følg Staevner.dk på Twitter