Hvidebæk CUP 2012

Vi håber på godt forårsvejr og inviterer til opstarts cup i Hvidebæk IF. Vi glæder os til at se en masse glade børn, trænere og forældre til Hvidebæk Cup 2012 Søndag den 1. april

Vi håber på godt forårsvejr og inviterer til opstarts cup i Hvidebæk IF.
Vi glæder os til at se en masse glade børn, trænere og forældre til

Hvidebæk Cup 2012
Søndag den 1. april

Cuppen er for hold i B/C rækkerne og vi henstiller til at det overholdes af klubberne.
Der skal være mindst 4 tilmeldte hold pr. pulje
Der spilles minimum 3 kampe pr. hold.

 Vi har følgende puljer;

Puljer

Præmier Spilletid
3-mands:
U-5 drenge/piger (mix)
U-6 drenge/piger (mix)
Statuetter til alle spillere 2 x 7min.
5-mands:
U-7 drenge (5 pladser tilbage)
U-8 drenge ( 2 pladser tilbage)
Statuetter til alle spillere 2 x 8min.
7-mands:

U-9 piger
U-9 drenge (3. pladser tilbage)
U-10 drenge ( 1. pladser tilbage)
U-11 piger
U-11 drenge (1. pladser tilbage)
U-12 drenge
U-13 piger

U-15 piger

Statuetter til 1., 2. og 3. pladsen 2 x 8-10 min.
(afhængig af tilmeldte hold i
de enkelte puljer)
9-mands:
U-13 piger
U-13 drenge
U-15 piger
Statuetter til 1. og 2. pladsen 2 x 15 min.
11-mands:
U-14 drenge (0. pladser tilbage) Statuetter til 1. og 2. pladsen 2 x 15 min.
Dame senior, serie 2
(Sort dommer) 
Ved min. 5 hold
Pengepræmie
1. pladsen 1.000,00 kr.  
2. pladsen    500,00 kr. 
2 x 15 min.

 

 Kun muligt at tilmeld hold på www.staevner.dk Klik her

 3-mands: Max. 8 hold pr. pulje

 5-mands: Max. 8 hold pr. pulje

 7-mands: Max. 8 hold pr. pulje

 9-mands: Max. 5 hold pr. pulje

11-mands: Max. 5 hold pr. pulje

det er stadig mulig at melde hold til selv om der ikke skullle være flere pladser, da hvis andre pulje ikke bliver til nogen bruger vi de extra hold i andre rækker til at lave flere pulje i disse årgange.

 Deltagerpris er oplyst ud for de enkelte hold i tilmeldingslisten - Starttiderne er cirka tider

Tilmeldingen er først gældende, når din tilmelding er bekræftet og tilmeldingsgebyret er registreret i vores bank Nordea Bank reg.nr. 2204 konto.nr. 4378628046 Husk: årgang og klub.

Frist for tilmelding 11. marts 2012 

På gensyn

Fodboldudvalget
Hvidebæk IF

 

 

 

  

 


Rækker

Række Køn Niv. Hold
str.
Pris Spilletidspunkt OK
hold
Vente
liste
Tilmeld
U-15 piger 7-mands Kvinder/Piger B 10 375 starter kl. 13.00 1 0
U-5 & U-6 3-mands Mixede B 6 300 starter kl. 10.00 2 0
U-9 piger 7-mands Kvinder/Piger B 10 375 starter kl. 9.00 0 0
U-10 drenge 7-mands Herrer/Drenge B 10 375 starter kl. 13.00 7 0
U-13 piger 9-mands Kvinder/Piger B 12 425 starter kl. 14.00 0 0
U-13 drenge 9-mands Herrer/Drenge B 12 425 starter kl. 11.30 2 0
U-13 piger 7-mands Kvinder/Piger B 10 375 starter kl. 13.00 3 0
Dame Senior 11-mands Kvinder/Piger S2 14 500 starter kl. 13.00 0 0
U-7 drenge 5-mands Herrer/Drenge B 8 350 starter kl. 10.00 3 0
U-8 drenge 5-mands Herrer/Drenge B 8 350 starter kl. 12.00 6 0
U-9 drenge 7-mands Herrer/Drenge B 10 375 starter kl. 9.00 4 0
U-11 drenge 7-mands Herrer/Drenge B 10 375 starter kl. 9.00 6 0
U-11 piger 7-mands Kvinder/Piger B 10 375 starter kl. 13.00 3 0
U-12 drenge 7-mands Herrer/Drenge B 10 375 starter kl. 9.00 0 0
U-14 drenge 11-mands Herrer/Drenge B 14 475 starter kl. 10.00 5 0
U-15 piger 9-mands Kvinder/Piger B 12 425 starter kl. 9.00 1 0

Arrangør: Hvidebæk IF
Sted: Hvidebæk Stadion
Adresse: Hovedgaden 19
Postnr: 4490
By: Jerslev sj.
Land: Danmark

Sport: Fodbold
Type: Udendørsstævne

<april 2012>
mationtofr
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Frist: 11-03-2012

Powered By Subgurim(http://googlemaps.subgurim.net).Google Maps ASP.NET

Stævneoversigt

Følg Staevner.dk på Twitter