Indoor LiGA CUP 2018 Piger U10 og U11

Drengene bag Dalum Liga Cup og Fredericia KFUM har indgået et samarbejde, så  andre end årgang 2007 kan prøve vores fantastiske stævne set up. Vi samler de  2 årgange med hold fra hele DK.  Vi har sammen med Fredericia KFUM lejet et af DK´s største indendørskomplekser, 6 haller under samme tag, Fredericia idrætscenter, som foruden hallerne indeholder en bowling bane og et varmvands badeland. 

Fredericia er kun 25 min. kørsel fra Odense.

Vi kører med samme koncept som altid, store pokaler til alle børn. Indmarch og holdpræsentation med spots og til musik. Alle får lige mange kampe, (altså ingen bliver slået ud og sendt hjem) og stævnet er sat op så man får mere og mere jævnbyrdige kampe, der slutter med at alle spiller placerings kampe. Alle børn bliver hædret som vindere, store pokaler til alle og selvfølgelig arbejder vi på et par overraskelser. Vi kan garanterer min. 10 kampe af 8 min. over de 2 dage. Alle rækker spiller om kæmpe pokalen med de store øre til klubben. Vi tager forbehold for at lægge de 2 rækker sammen til en, i tilfælde af for få tilmeldte hold.

INDOOR LIGA CUP spilles over en hel weekend Den 12-14 Jan. 2018.  Vi har overnatning klar til spillere, trænere og forældre fra hele landet i skoler og evt. nogle få hold i haller tæt på Fredericia Idrætscenter. Der er mulighed for indkvartering indenfor gåafstand af hallerne. -Først til mølle. Der vil naturligvis også være bespisning med i prisen, for de hold, der overnatter. Morgenmaden vil foregår på de enkelte skoler, så man spiser morgenmad på den skole man overnatter på, og middagsmad og aftensmad vil foregå i en hal i gåafstand fra hallerne. Vi starter INDOOR LIGA CUP med åbningsceremoni og holdpræsentation, så alle hold bliver hyldet og præsenteret for publikum og hinanden. Vi efterstræber at der vil være sorte dommere på alle kampe. 

 

-       Vi forventer, at man bliver til finalerne og efterfølgende hyldest af alle hold.

-       Vi forventer, at man overholder fairplay reglerne og at både trænere, forældre og børn kun kommer med positive tilråb.

-       Lørdag aften har vi lejet varmvands badelandet samt livreddere, så børnene kan have det sjovt på tværs af holdene.

-       I første omgang max. 2 hold per række per klub for at få så mange klubber med som muligt.

 

 

De hold, der vælger at overnatte (Pakke A og B) hold har fortrinsret til stævnet, de hold, der ikke overnatter (pakke C hold) kommer på venteliste og kommer selvfølgelig med hvis der er plads. Dette har vi valgt at gøre af den årsag, at en af hjørnestenene i vores koncept altid har været at skabe et bredt netværk blandt børnene og voksne på tværs af landet.

 

Det er med stor glæde, at Fredericia KFUM og  Dalum IF  kan invitere jeres klub til INDOOR Liga Cup 2018. Vi glæder os til at se jer igen til dem der har været med før og glæder os til at se nye ansigter og sammen være med til at skabe et brag af en fodboldsfest

Dato: 

12-14 Jan. 2018

Sted: 

Fredericia Idræts Center

Adresse: 

Vester Ringvej 100, 7000 Fredericia

Tilmeldingsfrist: 

10 dec. 2017 eller til stævnet er fyldt op— på staevner.dk. 

Kontaktperson vedr. INDOOR LIGA CUP: 

Lars Henriksen 24597658, Dalumligacup@gmail.com

eller Jesper Madsen, mobil 40 10 56 56, e-mail jesper.madsen07@gmail.com

 

Spilform og holdstørrelse: 

4 vs. 4 på alm indendørs baner, Max en kvartals spiller pr hold. Dvs kun en spiller per hold født før årgangen. Ingen max antal spillere per hold, da vi ikke anser det for en sportslig fordel. Fremvisning af legimitation skal fremvises hvis forespørges af stævne ledelse. Overtrædelse af regler vil føre til øjeblikkelig bortvisning fra stævnet. Alle hold med spillere, der er født før årgangen skal søge om dispensation til stævneledelsen min en uge før stævnet.

 

 

TURNERINGSFORM INDOOR LIGA CUP afvikles efter gældende indendørs regler for JBU  Link til regler-

 

 

 

4x4. Holdene starter i indledende puljer, så vidt muligt blandet så hver landsdel er repræsenteret i hver pulje. Herefter vil der blive spillet mellempulje og efterfølgende placeringskampe-slutspil, hvor alle holdene deltager, så alle for så jævnbyrdige kampe som muligt. Alle hold vil således spiller mellem 9-12 kampe af min 8 min varighed over de 2 dage. Det endelige detaljerede kampprogram og regelsæt udsendes senest den 1. Jan. Der vil komme mere info hen af vejen. 

Det endelige deltager antal afgør hvilket stævne setop, der er mest optimalt, men alle får lige mange kampe. Vi tager forbehold for at lægge de 2 årgange sammen i tilfælde af at for få hold tilmelder sig. Desuden bliver vi nødsaget til at aflyse stævnet, hvis der kommer så få tilmeldinger at vi ikke kan give jer min 10 kampe.567

 

 

Priser 

Holdgebyr 900kr

Pris pr deltager både børn og voksne(trænere og forældre) Alle er velkommen til at overnatte og spise med.

Overnatning fredag til søndag og mad fredag aften til middag søndag  495 kr per deltager(6 måltider og 2 overnatninger) Pakke A

Overnatning lørdag til søndag og mad lørdag middag til søndag middag 395 kr per deltager(4 måltider og 1 overnatning) Pakke B

Ingen overnatning og mad 200kr Pakke C

Betalingsfrist

Holdgebyr 10.Dec2017                                                                                                                                                            Deltager gebyr 17 dec  2017

Hvilken pakke man vil have og hvor mange antal overnattende man kommer, skal underrettes stævne ledelse senest d 10 Dec 2017. 

Program Tider og turneringsform tilpasses i forhold til antal tilmeldte hold i de 4 turneringer og er ikke fastlagt

For tilmelding til overnatning vil der blive udsendt en mail via stævner.dk efter d 15 Nov, hvor man kan tilmelde hvilke pakke man vælger og hvor mange man bliver

 

Forventet program(forbehold for ændringer)

Fredag

17.00-21.00 Check ind skoler                                                                               18.00-20.00 Aftensmad 

                                                                         

Lørdag    

07.30-09.00: Morgenmad                                                                                     08.00-09.00: check ind på skoler                                                                         09.15-10.00: Indmarch og Klubpræsentation                                                         11.00-14.00 Frokost i hallen
10.00-17.00: Indledende puljer og mellem puljer min 6 kampe pr hold
17.00-18.30: Aftensmad for overnattende hold                                                     18.30-21.30: Badeland åbent for spillere 


Søndag


07.00-09.00: Morgenmad                                                                                     11.00-14.00 Frokost og udcheckning skoler                                                           08.00-15.00;  finale puljer og placerings kampe                                             15.10-15.30  De 2 Finaler i henholdsvis U10 og U11(alle ser med)
15.30-16.15: Præmie overrækkelse 

Rowname Gender Level (within row) Teamsize Price pr. team Playing # Signup # Signup
U10piger Mixed 4 900 4 0
U11piger Mixed 4 900 4 0

Signup to tournament

If you organisation is missing in the above list, please enter you organisationname below.
Organisation missing?

Signetud teams

U10piger 2 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club
Greve1 A Greve Fodbold Logo Greve Fodbold
Greve2 C Greve Fodbold Logo Greve Fodbold

U11piger 2 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club
TMG 2 A TMG Fodbold
TMG 1 A TMG Fodbold

Tournament program

Impatient? A program has not yet been published if you have signed up you will receive an email - otherwise look back in a few days.

Organisation
No Club
Place
Fredericia Idræts center
Address
Vester Ringvej 100
Postalcode
7000
City
Fredericia
Sport
Soccer
Type
IndoorCup

Tournament overview