Indoor Liga Cup U10 og U11

Indoor Liga Cup 2019 for U10 og U11

Drengene bag Dalum Liga Cup og Fredericia KFUM er sammen om at inviterer jer til fodboldfest i Danmarks fedeste indeanlæg. Vi samler de  2 årgange med hold fra hele DK. Vi har sammen med Fredericia KFUM lejet et af DK´s største indendørskomplekser, 6 haller under samme tag, Fredericia idrætscenter, som foruden hallerne indeholder en bowling bane og et varmvands badeland. 

Vi kører med samme koncept som altid, store pokaler til alle børn. Indmarch og holdpræsentation med lysspots, røgmaskine og  musik. Alle får lige mange kampe, (altså ingen bliver slået ud og sendt hjem) og stævnet er sat op så man får mere og mere jævnbyrdige kampe, der slutter med at alle spiller placerings kampe. Alle børn bliver hædret som vindere til den store afslutnings ceremoni, store pokaler til alle og selvfølgelig arbejder vi på et par overraskelser. Vi kan garanterer min. 10 kampe af 8 min. over de 2 dage. Der er plads til enten 32, 24 eller 16 hold i hver af de 4 rækker- U10 A, U10 BC, U11A og U11BC. Alle rækker spiller om en kæmpe pokal til klubben udover fine præmier og de individuelle pokaler. Åbningsceremoni er lørdag morgen og der bliver spillet fodbold hele lørdag og til søndag eftermiddag, hvor vi slutter af med en kæmpe afslutnings fest, hvor alle børn bliver hyldet som vindere af vores fælleds lidenskab fodbold.

INDOOR LIGA CUP spilles over en hel weekend Den 10-12 Jan. 2020.  Vi har overnatning klar til spillere, trænere og forældre fra hele landet i skoler tæt på Fredericia Idrætscenter. Alle klubber får egen Klasseværelser. Der er mulighed for indkvartering indenfor gåafstand af hallerne. De klubber , der overnatter fra fredag til søndag(Dvs pakke A hold) får fortrinsret til skoler i gåafstand, da de jo har flere ture frem og tilbage.Der vil naturligvis også være bespisning med i prisen, for de hold, der overnatter. Morgenmaden vil foregår på de fleste skoler, så man spiser morgenmad på den skole man overnatter på, og middagsmad og aftensmad vil foregå i en hal i gåafstand fra hallerne. Vi starter INDOOR LIGA CUP med åbningsceremoni og holdpræsentation, så alle hold bliver hyldet og præsenteret for publikum og hinanden. Vi har DBU dommere på alle kampe. Og Røde kors medhjælpere er tilstede under hele stævnet hvis uheldet er ude og en spiller kommer til skade.

 OBS Bliv medlem af de 2  grupper "Årgang 2009- Fodbold i DK" og "Årgang 2010 - Fodbold i DK" på facebook som er landsdækkende facebook grupper for de 2 årgange.

-       Vi forventer, at man bliver til finalerne og efterfølgende hyldest af alle hold.

-       Vi forventer, at man overholder fairplay reglerne og at både trænere, forældre og børn kun kommer med positive tilråb.

-       Lørdag aften har vi lejet varmvands badelandet samt livreddere, så børnene kan have det sjovt på tværs af holdene.

-       I første omgang max. 1 hold per række per klub for at få så mange klubber med som muligt.

  

De hold, der vælger at overnatte (Pakke A og B) hold har fortrinsret til stævnet. Dette har vi valgt at gøre af den årsag, at en af hjørnestenene i vores koncept er at skabe et bredt netværk blandt børnene og voksne på tværs af landet.

Det er med stor glæde, at Fredericia KFUM og  Dalum IF  kan invitere jeres klub til INDOOR Liga Cup 2019. Vi glæder os til at se jer igen til dem der har været med før og glæder os til at se nye ansigter og sammen være med til at skabe et brag af en fodboldsfest. 

 

Dato: 

10-12 Jan. 2020

Sted: 

Fredericia Idræts Center

Adresse: 

Vester Ringvej 100, 7000 Fredericia

Tilmeldingsfrist: 

1 Dec. 2019 eller til stævnet er fyldt op— på staevner.dk. 

Kontaktperson vedr. INDOOR LIGA CUP: 

Lars Henriksen 24597658, Dalumligacup@gmail.com

eller Jesper Madsen, mobil 40 10 56 56, e-mail jesper.madsen07@gmail.com

 

Spilform og holdstørrelse: 

4 vs. 4  på alm indendørs baner, Max en kvartals spiller pr hold. Dvs kun en spiller per hold født før årgangen. Ingen max antal spillere per hold, da vi ikke anser det for en sportslig fordel. Fremvisning af legimitation skal fremvises hvis forespørges af stævne ledelse. Overtrædelse af regler vil føre til øjeblikkelig bortvisning fra stævnet. Alle hold med spillere, der er født før årgangen skal søge om dispensation til stævneledelsen min en uge før stævnet.

 

TURNERINGSFORM INDOOR LIGA CUP afvikles efter gældende indendørs regler for DBU  U10 og U11- med undtagelse af at der ikke er max antal på holdstørrelse, da vi ikke ser det som sportslig fordel.

4x4. Holdene starter i indledende puljer, så vidt muligt blandet så hver landsdel er repræsenteret i hver pulje. Herefter vil der blive spillet mellempulje og efterfølgende placeringskampe-slutspil, hvor alle holdene deltager, så alle for så jævnbyrdige kampe som muligt. BCrækken vil efter indledende pulje blive delt op i hver deres stævne. No 1 og 2 i indledende vil således spille videre i B rækken og No 3 og 4 vil spille videre i C rækken. (dette er kun hvis BC rækken får min 32 tilmeldinger)Alle hold vil således spiller mellem 10-12 kampe af min 8 min varighed over de 2 dage. Det endelige detaljerede kampprogram og regelsæt udsendes senest den 28. Dec. Der vil komme mere info hen af vejen. 

  

Priser 

Holdgebyr 900kr. (er bindende efter tilmeldingsfrist er udløbet og vil ikke blive tilbagebetalt)

Pris pr deltager både børn og voksne(trænere og forældre) Alle er velkommen til at overnatte og spise med. (er bindende efter tilmeldingsfrist er udløbet og vil ikke blive tilbagebetalt)

Overnatning fredag til søndag og mad fredag aften til middag søndag  495 kr per deltager(6 måltider og 2 overnatninger ink badeland) Pakke A

Overnatning lørdag til søndag og mad lørdag middag til søndag middag 395 kr per deltager(4 måltider og 1 overnatning ink badeland) Pakke B

Ingen overnatning og Ingen mad 200kr (ink badeland) Pakke C

Betalingsfrist

Holdgebyr 1 Dec  2019                                                                                                                       Deltager gebyr 21 Dec  2019

Hvilken pakke man vil have og hvor mange antal overnattende man kommer, skal underrettes stævne ledelse senest d 21 Dec 2019. 

Program Tider og turneringsform tilpasses i forhold til antal tilmeldte hold i de 4 turneringer og er ikke fastlagt. Vi tager forbehold for at lægger niveauer sammen, hvis der ikke er tilmeldte hold nok til at lave det optimale stævneformat.

For tilmelding til overnatning vil der blive udsendt en mail via stævner.dk efter d 1 Dec, hvor man kan tilmelde hvilke pakke man vælger og hvor mange man bliver.

 

Forventet program(forbehold for ændringer)

Fredag

17.00-21.00 Check ind skoler                                                                                                                 18.00-20.00 Aftensmad                                                                             

                                                                         

Lørdag    

07.30-09.00: Morgenmad                                                                                                                         08.00-09.00: check ind på skoler                                                                                                           09.00-09.45: Indmarch og Klubpræsentation                                                                                         11.00-14.00: Frokost i hallen
10.00-17.00: Indledende puljer og mellem puljer 
17.00-19.00: Aftensmad for overnattende hold                                                                                      18.30-20.30: Badeland åbent for spillere og overnattende gæster                                                                                              19.00-20.15: netværks og  inspirationsmøde for trænere                
                               
                                                                                                                              

Søndag


07.00-09.00: Morgenmad                                                                                                                       07.00-11.00: udcheckning skoler                                                                                                            08.00-15.00: finale puljer og placerings kampe min 6 kampe pr hold                                                   15.10-15.30: De 2 Finaler i henholdsvis A og B/C niveau(alle ser med)
15.30-16.15: Præmie overrækkelse 

Rowname Gender Level (within row) Teamsize Price pr. team Playing # Signup # Signup
U10A Mixed 4 900 0 0
U10BC Mixed 4 900 4 0
U11A Mixed 4 900 4 0
U11BC Mixed 4 900 4 1

Signup to tournament

If you organisation is missing in the above list, please enter you organisationname below.
Organisation missing?

Signetud teams

U10A 0 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club

U10BC 4 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club
Allerød Blå B Allerød Fodbold Klub Logo Allerød Fodbold Klub
Allerød Hvid C Allerød Fodbold Klub Logo Allerød Fodbold Klub
Bagsværd Boldklub Rød B Bagsværd Boldklub Logo Bagsværd Boldklub
Bagsværd Boldklub Hvid C Bagsværd Boldklub Logo Bagsværd Boldklub

U11A 4 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club
Dalum Rød A Dalum IF Logo Dalum IF
Dalum Sort A Dalum IF Logo Dalum IF
Vallensbæk IF 1 A Vallensbæk IF 39 Logo Vallensbæk IF 39
OKS 1 A Odense Kammeraternes Sportsklub Logo Odense Kammeraternes Sportsklub

U11BC 3 confirmend signups, 1 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club
Dalum Rød B Dalum IF Logo Dalum IF
Dalum Sort C Dalum IF Logo Dalum IF
Vallensbæk IF 3 B Vallensbæk IF 39 Logo Vallensbæk IF 39

Tournament program

Impatient? A program has not yet been published if you have signed up you will receive an email - otherwise look back in a few days.

Organisation
No Club
Place
Fredericia Idræts Center
Address
Vester Ringvej 100
Postalcode
7000
City
Fredericia
Sport
Soccer
Type
IndoorCup
Indoor Liga Cup U10 og U11 map

Tournament overview