Indoor Liga Cup 2020 for U9 og U10 BLIVER RYKKET TIL d. 9-10 januar 2021
Drengene bag Dalum Liga Cup og Fredericia KFUM har indgået et samarbejde, så årgang 2011 og 2012 kan komme til kæmpe fodboldfest I Fredericia hallerne. Vi samler de 2 årgange med hold fra hele DK. Vi har sammen med Fredericia KFUM lejet et af DK´s største indendørskomplekser, 6 haller under samme tag, Fredericia idrætscenter, som foruden hallerne indeholder en bowlingbane og et varmvands badeland.
Vi kører med samme koncept som altid, store pokaler til alle børn. Indmarch og holdpræsentation med lysspots, røgmaskine og musik. Alle får lige mange kampe, (altså ingen bliver slået ud og sendt hjem) og stævnet er sat op, så man får mere og mere jævnbyrdige kampe, der slutter med at alle spiller placerings kampe. Alle børn bliver hædret som vindere, store pokaler til alle og selvfølgelig arbejder vi på et par overraskelser. Vi kan garanterer min. 10 kampe af 7-8 min. over de 2 dage. Der er som udgangspunkt plads til 56 hold i U9 og 56 i U10. 24 i A og 32 i BC i hver årgang. Men vi kan være nødtaget til at være enten 16,24, 32 eller 40 i en række, afhængig af tilmeldingerne. Alle rækker spiller om en kæmpe pokal til klubben udover fine præmier og de individuelle pokaler. Derudover er vi en af de eneste stævner der giver C holdene at vinde deres egen store pokal til klubben og store individuelle pokaler til drengene, da vi efter indledende runde dele BC rækken op i 2 separate stævner. Åbningsceremoni er lørdag morgen og der bliver spillet fodbold hele lørdag og til søndag eftermiddag, hvor vi slutter af med en kæmpe afslutnings fest, hvor alle børn bliver hyldet som vindere af vores fælleds lidenskab fodbold. Vi forventer at alle hold blive til dette, da det er konceptet at alle drenge bliver samlet med alle deres pokaler hævet i vejret og 10 guldglimer kanoner bliver skudt ud over dem, hvorved at de alle går derfra med en følelse af af være vindere af en positiv oplevelse.
INDOOR LIGA CUP spilles over en hel weekend Den 09-10 jan. 2021. Vi har overnatning klar til spillere, trænere og forældre fra hele landet i skoler tæt på Fredericia Idrætscenter. Alle klubber får egen Klasseværelser. Der er mulighed for indkvartering indenfor gåafstand af hallerne. Vær opmærksom på at vi skal have besked så hurtigt som muligt hvis man kommer i bus eller tog og derfor ikke kan transportere drengene rundt selv og derfor bør indkvarteres i en skole i gåafstand. Først til mølle, men vi giver som udgangspunkt A pakke holdene skolerne i gåafstand, da de har flest transporter. Der vil naturligvis også være bespisning med i prisen, for de hold, der overnatter. Morgenmaden vil foregår på de fleste skoler, så man spiser morgenmad på den skole man overnatter på, og middagsmad og aftensmad vil foregå i en hal i gåafstand fra hallerne. Vi starter INDOOR LIGA CUP med åbningsceremoni og holdpræsentation, så alle hold bliver hyldet og præsenteret for publikum og hinanden. Vi har DBU dommere på alle kampe.
OBS Bliv medlem af de 2 grupper "Årgang 2011- Fodbold i DK" og "Årgang 2012 - Fodbold i DK" på facebook som er landsdækkende facebook grupper for de 2 årgange. udover kan i gå ind og blive medlem af "indoor liga cup" på facebook. hvor der vil være opslag, stories, billeder og videoer under selve stævnet
- Vi forventer at alle bliver til finalerne og det efterfølgende finale show, hvor alle børn bliver hyldet. Hvis man vil hurtigt hjem, skal man ikke tilmelde sig dette stævne. Vi forventer at trænere, der tilmelde sig dette stævne, orienterer forældrene om at alle bliver til det store finale show, da det er fundamentet I vores stævne.
- Vi forventer, at man overholder fairplay reglerne og at både trænere, forældre og børn kun kommer med positive tilråb.
- Lørdag aften havde vi lejet varmvands badelandet samt livreddere, MEN DET ER DESVÆRRE AFLYST PGA COVID-19
- I første omgang max. 2 hold per række per klub for at få så mange klubber med som muligt.
De hold, der vælger at overnatte (Pakke A og B) hold har fortrinsret til stævnet, de hold, der ikke overnatter (pakke C hold) kommer på venteliste og kommer selvfølgelig med hvis der er plads. Dette har vi valgt at gøre af den årsag, at en af hjørnestenene i vores koncept altid har været at skabe et bredt netværk blandt børnene og voksne på tværs af landet.
Det er med stor glæde, at Fredericia KFUM og Dalum IF kan invitere jeres klub til INDOOR Liga Cup 2020. Vi glæder os til at se jer igen til dem der har været med før og glæder os til at se nye ansigter og sammen være med til at skabe et brag af en fodboldsfest.
Dato:
09-10 Jan. 2021
Sted:
Fredericia Idræts Center
Adresse:
Vester Ringvej 100, 7000 Fredericia
Tilmeldingsfrist:
1 Dec. 2020 eller til stævnet er fyldt op— på staevner.dk.
Kontaktperson vedr. INDOOR LIGA CUP:
Lars Henriksen 24597658, Dalumligacup@gmail.com eller
Jesper Madsen, mobil 40 10 56 56, e-mail jesper.madsen07@gmail.com
Spilform og holdstørrelse:
5 vs. 5 med målmand på alm indendørs baner, Max en kvartals spiller pr hold. Dvs kun en spiller per hold født før årgangen. Ingen max antal spillere per hold, da vi ikke anser det for en sportslig fordel. Fremvisning af legimitation skal fremvises hvis forespørges af stævne ledelse. Overtrædelse af regler vil føre til øjeblikkelig bortvisning fra stævnet. Alle hold med spillere, der er født før årgangen skal søge om dispensation til stævneledelsen min en uge før stævnet.
TURNERINGSFORM INDOOR LIGA CUP afvikles efter gældende indendørs regler for DBU Jylland U9 og U10- med undtagelse af at målmanden ikke må tage den op i hænderne hvis en medspiller spiller den tilbage med forsæt. Bander anses som medspiller.
5x5. Holdene starter i indledende puljer, så vidt muligt blandet så hver landsdel er repræsenteret i hver pulje. Herefter vil der blive spillet mellempulje og efterfølgende placeringskampe-slutspil, hvor alle holdene deltager, så alle for så jævnbyrdige kampe som muligt. Alle hold vil således spiller mellem 10-12 kampe af min 7-8 min varighed over de 2 dage.BC niveau kommer til at forgå på den måde, at de starte i B/C turneringen, og efter indledende puljer, vil de blive delt op I hver deres separate stævne. Dog med det forbehold at der er minimum 32 tilmeldte hold I BC gruppen. Under 32 hold bliver det kun en B række.
Det endelige detaljerede kampprogram og regelsæt udsendes senest den 31.Dec. Der vil komme mere info hen af vejen.
PRISER
HOLDGEBYR
Holdgebyr er kr. 900,- pr. tilmeldt hold.
DELTAGERGEBYR
Pris pr. deltager både børn og voksne (trænere og forældre) Alle er velkommen til at overnatte og spise med.
Pakke | Overnatning | Måltider | Pris |
A | Fredag til søndag (2 stk.) | Fredag aften til søndag middag (6 stk.) | 495,- |
B | Lørdag til søndag (1 stk.) | Lørdag middag til søndag middag (4 stk.) | 395,- |
C | Ingen | Ingen | 200,- |
BETALINGSFRISTER
Holdgebyr: 01/12-2020 Vi sender dog ikke fakturaer ud, før vi er 100 % sikker på af stævnet kan afvikles
Deltagergebyr: 24/12-2020 Vi sender dog ikke fakturaer ud, før vi er 100 % sikker på at stævnet kan afvikles
Priser
Holdgebyr 900kr. (er bindende efter tilmeldingsfrist er udløbet og vil ikke blive tilbagebetalt)
Pris pr deltager både børn og voksne(trænere og forældre) Alle er velkommen til at overnatte og spise med. (er bindende efter tilmeldingsfrist er udløbet og vil ikke blive tilbagebetalt)
Overnatning fredag til søndag og mad fredag aften til middag søndag 495 kr per deltager(6 måltider og 2 overnatninger) Pakke A
Overnatning lørdag til søndag og mad lørdag middag til søndag middag 395 kr per deltager(4 måltider og 1 overnatning) Pakke B
Ingen overnatning, mad og badeland 200kr Pakke C
Hvilken pakke man vil have og hvor mange antal overnattende man kommer, skal underrettes stævne ledelse senest d 10 Okt 2020.
Alle priser og gebyrer er bindende. Ved aflysning bliver de ikke tilbagebetalt.
Forventet program(forbehold for ændringer)
Fredag
17.00-21.00 Check ind skoler
18.00-20.00 Aftensmad
Lørdag
07.30-09.00: Morgenmad
08.00-09.00: check ind på skoler
09.00-09.45: Indmarch og Klubpræsentation
11.00-14.00: Frokost i hallen10.00-17.00: Indledende puljer og mellem puljer 17.00-19.00: Aftensmad for overnattende hold
18.30-20.30: Badeland åbent for overnattende gæster AFLYST
Søndag
07.00-09.00: Morgenmad
07.00-11.00: udcheckning skoler
08.00-15.00: finale puljer og placerings kampe min 6 kampe pr hold
15.10-15.30: De 2 Finaler i henholdsvis A og B/C niveau(alle ser med)15.30-16.15: Præmie overrækkelse
Program Tider og turneringsform tilpasses i forhold til antal tilmeldte hold i de 4 turneringer og er ikke fastlagt. Vi tager forbehold for at lægger niveauer sammen, hvis der ikke er tilmeldte hold nok til at lave det optimale stævneformat.
For tilmelding til overnatning vil der blive udsendt en mail via stævner.dk efter d 15 sep, hvor man kan tilmelde hvilke pakke man vælger og hvor mange man bliver
Force majeure
Vi gør opmærksom på at vi ikke tilbage betaler hold- eller detager gebyr I tilfælde af en ekstraordinær situation, som vi ikke har kontrol over, som f eks krig, terror eller vejrmæssige forhold, som umuliggør at stævnet bliver gennemført. Force majeure er en hændelse, man ingen indflydelse har på, og som ikke kan forudsiges. Og som vi, derfor bliver nødsaget til at støtte os til I sådanne ekstraordinære tilfælde, da vi allerede har købt pokaler, præmier, mad og logi og andet.
Vær opmærksom på at badelandet har et max antal deltagere på 350 gæster per gang, så derfor kan vi ikke garanterer at alle kommer i badevand.
VIGTIG!!
For at holde fast i vores koncept omkring fælledskab og oplevelse for spillerne, forventer vi at I bliver til det store finaleshow om søndagen, da alle børn bliver hyldet. Hvis man ikke vil vente, skal man ikke tilmelde sig vores stævne. Og husk at hvis man ikke betaler holdgebyr eller afmelder sig stævnet inden 15 Sep 2020 mister man sin plads og man får ikke refunderet sit holdgebyr, hvis man ikke har afmeldt sig rettidigt.