Vi er stolte over at kunne præsentere AVGIF Indoor Cup 2023
Stævnet afholdes i drengerækker, men piger er selvfølgelig også velkomne.
Stævnet afholdes lørdag d.4 og søndag d. 5. marts.
For at få så jævnbyrdige kampe som muligt afholdes stævnet udelukkende som et B/C-stævne. Dette betyder, at vi kun ønsker klubhold til stævnet og ikke sammensatte sponsorhold. Stævneledelsen forbeholder sig derfor også ret til at fratage et evt. A-hold muligheden for præmier til stævnet.
Der vil være masser af muligheder for at få nogle hyggelige timer sammen til et stævne, der byder på en masse fodbold. Det er meget vigtigt for os, at alle hold får en god oplevelse ved AVGIF Indoor Cup 2023. Der vil også være en stor sponsor tombola samt mulighed for at købe mad i klubbens cafeteria.
Tilmelding
Det går efter først-til-mølle princippet, så gør det med det samme.
HUSK AT VI HAR HAFT UDSOLGT I MANGE RÆKKER DE SIDSTE 5 ÅR - SÅ SKYND DIG AT TILMELDE DIT HOLD
Tilmelding og betaling skal ske senest d. 17. februar 2023.
Ved betaling; HUSK at påføre holdets navn samt aldersrække, tak.
Hold gebyr er som følger:
3 bold - 325,-
4/5 mands - 395,-
Hvis det ikke er muligt at tilmelde sig via staevner.dk, så er det også muligt at tilmelde sig på mail fodboldavgif@gmail.com.
Rækker og afvikling af stævnet
Vi spiller efter DBUs regler. Dvs.:
U6-U7 er 3-mands på tværs af banen uden fast målmand. Førstnævnte hold leder kampen.
U8-U9 er med 5 mand på banen og fast målmand
U10-U11 spiller med 4 mand i marken, med en spiller over midten
Der vil være erindringspræmier til alle spillere.
Hvornår
Lørdag d. 4. marts spiller U6-U7 drenge først og herefter U8 piger og U11 drenge. U11 skal forvente at spille sidst på dagen.
Søndag d. 5. marts spiller U8 - U9 drenge.
Hvor
Stævnet afholdes i Almind/Viuf hallen Storegaden 9, 6052, Viuf
Vi glæder os til at byde jer velkommen.
Hvor mange
Max holdstørrelse for U6 - U7 er 5 spillere.
Max holdstørrelse for U8 - U11 er 7 spillere.
BETALING
Betaling skal ske ved tilmelding til vores konto
Regnr. 5098 - Kontonr. 1324937