ULIGA Winter Cup - 2003-2007 Drenge A/Elite


U13 / 2003 Drenge A- og Elitehold

8. mands på kunstgræs

Vinter 2015/2016

 


 

 


ULIGA indbyder hermed de bedste A- og Elitehold i U13 årgang 2003 til ULIGA Winter Cup - 2015/16.


Er jeres hold blandt de 10 bedste hold i jeres region?

Vi søger de 10 bedste hold i jeres årgang og region og arbejder med følgende regioner: Nordjylland, Midtjylland, Syddanmark og Sjælland (Sjælland og Hovedstaden).

 

Vi samarbejder med mange af vores dygtige og loyale samarbejdsklubber omkring hele udviklingsprocessen af vores ULIGA Cups. De inddrages i at finde de rette hold og er inde over planlægningen af spilletidspunkter m.m.

Vi har konstant fokus på de bedste hold i Danmark i jeres årgang og vi registrere dagligt resultater, således at vi kan sikre den bedste matching for vores deltagere. Vi arbejder alternativt, og tillader eksempelvis sammenlagte hold, årgangsopgradering m.m. og vi er altid åben for nye ideer for at sikre udviklende og matchende kampe for jeres hold.
Vi ønsker at gøre det endnu mere attraktivt, effektivt og nemt at deltage, så derfor har vi igangsat udviklingen af en webside for ULIGA og andre spændende tiltag.
 


Hvordan og hvornår spiller vi?

Kampene planlægges ud fra nogle overordnede rammer og principper. Alle skal være indstillet på at bidrage positivt, ligeligt og prioritere ULIGA Winter Cup.

• Kampene afvikles fra ultimo oktober 2015 til medio februar 2016.
• Lørdag er den primære dag og Søndag er den sekundære afviklingsdag.
• Kl. 11-14 er det primære tidsrum og Kl. 14-17 er det sekundære tidsrum.
• Der spilles 2 gange mod hinanden i en pulje med 7-10 hold, minimum 12 kampe.
• Der vil kunne forekomme 1-2 træningskampe i løbet af turneringen.
• Kampene spilles i jeres region via 4. holdsstævner med 3 kampe pr. gang.
• Spilletiden er 2 x 20 minutter pr. kamp, med korte pauser mellem kampene.
• I hver kamp må der benyttes 12 spillere, og der spilles med flydende udskiftning.
• Hvert hold afholder min. et 4. holdsstævne og afholder alle omkostningerne.
• Kampene skal afvikles på kunstgræs og dømmes af uddannede dommere.
• Der spilles om point og adgang til ULIGA Matching Cup.
• Alle hold her pligt til at indrapporter resultater til ULIGA på anvist måde.
• Resultater og stilling opdateres løbende og deles KUN internt i til deltagerne.
• Vi spiller 8v8 efter de til enhver tid gældende DBU regler, med undtagelse af de til enhver tid gældende ULIGA særregler som har forrang og udarbejdes i samarbejde med de deltagene klubber.

Kampprogram:
Da puljerne kan variere fra 7-10 hold, så er de foreløbige datoer fastlagt ud fra de maksimale 10 tilmeldte hold, dvs. at hvert hold skal spille 18 turneringskampe, 1-2 træningskampe og sidde over 1-2 spilledatoer. Vi vælger derfor tideligt at udmelde lidt flere overordnede spilledatoer end der bliver behov for, således at ALLE hold kan få dem langt ind i deres kalender.

Spilledatoer (Overordnede):
Oktober: 24/10, 31/10. November: 7/11, 14/11, 21/11, 28/11. December: 5/12.
2016: Januar: 9/1, 23/1. Februar: 6/2

Endelige kampprogram:
Processen er så små i gang og vil ske via at puljerne tager form og deltagerene tilføjes til i deres regionsgruppe på Facebook. Yderligere information fremgår i gruppen. Vi forventer at kunne have et klart kampprogram klar medio august 2015.


 


Hvorfor ULIGA Winter Cup?

I skal vælge at deltage i ULIGA Winter Cup, hvis i vil sikre jeres hold de bedste muligheder for matchende og udviklende kampe på A- og Eliteniveau i perioden ultimo oktober og til og med medio marts. Vi ser det som en stor fordel at kunne skabe matchningen i de løbende kampe i regionerne via ULIGA Winter Cup. Derudover, så giver deltagelsen i ULIGA Winter Cup adgang til ULIGA Matchning Cup, hvor holdene igen bliver matchet på tværs af regionerne i forhold til deres resultater og niveau.

Adgangsbillet til ULIGA Matching Cup:
For at kunne deltage i ULIGA Matching Cup skal du have deltaget i ULIGA Winter Cup.

ULIGA Matching Cup:
Cuppen afholdes medio marts 2016. I marts i år deltog 24 ud af de 34 hold, som deltog i ULIGA Winter Cup 2014/15. Finalestævnet afholdes i trekant området over en weekend og der er gode præmier som fordeles ligeligt i de opdelte eliterækker. Dette betales særskilt og er ikke inkluderet i prisen. Vi vil senere informere nærmere omkring dato og sted.


Hvordan og hvornår tilmelder jeg mit hold?

Vi vil gerne sikre os at jeres hold har A eller Elite niveau, så vi foretrækker at få en dialog med jer omkring dette inden I tilmelder jeres holdet. I meget velkommen til at kontakte Claus Jensen på 40266100 eller via clj@uliga.dk for en god dialog om jeres hold.

Pris:
Holdgebyr er kr. 800,-

Tilmeldingsfristen er den 15. august 2015:
Efter modtagelse af tilmeldingsbekræftelse fra ULIGA indbetales det samlede deltagergebyr på kr. 800,- senest dagen efter.

Betalingsmåder:
• Bankoverførelse til Den Jyske Sparekasse Reg. Nr. 8215 Konto nr.: 2861043269
• MobilePay til 40266100.

Faktura på det indbetalte beløb blive eftersendt som endelig deltagerbekræftelse.

 


Kontakt og ansvarsfordeling:

ULIGA er den hovedansvarlige arrangør af ULIGA Winter Cup og jeres eneste kontakt. Vi står bl.a. for markedsføringen, tilmelding, pulje- og kampplanlægning, resultatmodtagelse, stillinger samt for den generelle projektstyring af Cuppen. Deltagerne har som cuparrangør ansvar for at stille gode kunststofbaner tilrådighed og tilsikre at kampene afvikles til tiden ifølge kampprogram og at kampene dømmes af dygtige og uddannede dommere. Der skal som minimum være adgang til omklædning og gerne et åbent cafeteria. Derudover, skal alle deltagere sikre at møde i god tid til kampene, så alt går som planlagt.


Vi glæder os til at høre fra jer!

Vi håber på at kunne tiltrække lidt flere af de bedste hold i årgangen i forhold til sidste år, så ULIGA Winter Cup kan fortsætte sin positive udvikling. Vi er åben for at tilpasse konceptet efter jeres ønsker og behov, således det bliver en naturlig del af jeres fodboldkalender og talentudvikling.

Tak for tilliden og eventuelle spørgsmål kan stilles til undertegnede.


Juli 2015


Med venlig hilsen
ULIGA

Claus Jensen
Mobil: 40 26 61 00
E-mail: clj@uliga.dk
 

Rowname Gender Level (within row) Teamsize Price pr. team Playing # Signup # Signup
U09 - Årgang 2007 Mixed 5 800 0 0
U10 - Årgang 2006 Mixed 8 800 0 0
U11 - Årgang 2005 Mixed 8 800 3 0
U12 - Årgang 2004 Mixed 8 800 2 0
U13 - Årgang 2003 Mixed 8 800 2 0

Signup to tournament

If you organisation is missing in the above list, please enter you organisationname below.
Organisation missing?

Signetud teams

U09 - Årgang 2007 0 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club

U10 - Årgang 2006 0 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club

U11 - Årgang 2005 2 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club
SfB1 A Svendborg forenede Boldklubber Logo Svendborg forenede Boldklubber
SFB A Svendborg forenede Boldklubber Logo Svendborg forenede Boldklubber

U12 - Årgang 2004 2 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club
Brøndby IF-2 A Brøndby IF Logo Brøndby IF
Hjørring IF A Hjørring Idrætsforening Logo Hjørring Idrætsforening

U13 - Årgang 2003 2 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club
SfB Svendborg forenede Boldklubber Logo Svendborg forenede Boldklubber
FC Silkeborg A Hvinningdal Aktivitetsforening af 1985 Logo Hvinningdal Aktivitetsforening af 1985

Tournament program

Impatient? A program has not yet been published if you have signed up you will receive an email - otherwise look back in a few days.

Organisation
No Club
Place
Hos deltagerne
Sport
Soccer
Type
Unknown

Tournament overview