SuperBrugsen - Havdrup Sommer Cup
Søndag d. 20. august 2017
Lukket for tilmeldinger!
Breddestævne - Med rækker for følgende hold:
2011 mix (U7) 3-mands niveau B/C - 2 puljer, Puljer fyldt
2010 mix (U8) 5-mands niveau B/C - 2 puljer, Puljer fyldt
2009 drenge (U9) 5-mands niveau B/C - 3 puljer, Puljer fyldt
2008 drenge (U10) 5-mands niveau B/C - 2 puljer, Venteliste
08/07/06 pi.(U10) 5-mands niveau B/C - 1 pulje, Venteliste
2006 drenge (U12) 8-mands niveau B/C - 2 puljer, Puljer fyldt
2005 piger (U13) 8-mands niveau C - 1 pulje, Venteliste
2005 drenge (U13) 8-mands niveau B/C - 1 pulje, Pulje fyldt
Antal puljer pr. årgang er estimeret. Afhænger af antal tilmeldinger og baneplads.
(Som udgangspunkt vil der blive 4 hold i hver pulje)
Respekter venligst niveauerne i rækkerne ved tilmelding af hold, således at alle hold kan spille nogle gode og jævnbyrdige kampe.
Niveau B bør nogenlunde tilsvare DBU Sjællands række 2-3, og niveau C bør tilsvare rk. 3-4.
Det vil løbende fremgå af ovenstående liste hvor der er få ledige pladser & hvis puljer er lukket for tilmelding. (Med forbehold for indkomne tilmeldinger siden sidste opdatering).
Kun bekræftede (betalte) tilmeldinger fremgår af "Deltagende hold og venteliste" oversigten på staevner.dk - Der kan således sagtens være flere tilmeldte hold end listen viser.
Om stævnet
Alle puljer vil som udgangspunkt bestå af 4 hold, som spiller alle mod alle, med 3 kampe til hvert hold. Kort ventetid (1 kamps pause) mellem egne kampe. Enkelte afvigelser kan forekomme.
Spilletider for 4 holds puljer:
3-mands hold spiller 2x7 min.
5-mands hold spiller 2x10 min.
8-mands hold spiller 2x12 min.
Enkelte puljer med 3 eller 5 hold kan forekomme, og vil have flere kampe med kortere spilletid.
Bemærk:
Årgang 08 piger er slået sammen med Havdrups '07/06 nybegynder piger, efter aftale med de tilmeldte/deltagende hold.
Det tilstræbes at alle kommer i pulje med hold på samme niveau. Det kan dog forekomme at niv. B og C hold bliver blandet, afhængigt af antal tilmeldinger. Eventuelle Årgangssammenlægninger/rokeringer foretages efter aftale med de deltagende hold.
Gebyrer:
3-mands hold: kr.: 350,- pr. hold.
5-mands hold: kr.: 425,- pr. hold.
8-mands hold: kr.: 500,- pr. hold.
Holdgebyr indbetales på konto nr.: 1551-0010028523, senest 5 dage efter tilmelding. Tilmelding er først gældende betaling er modtaget og bekræftelse er fremsendt.
Angiv venligst Årgang og Hold Id ved betaling.
Der kan også betales via Mobile Pay på: 71 77 83 51
Holdstørrelser (max antal - se også nedenstående):
3-mands - 5 spillere.
5-mands - 7 spillere.
8-mands - 10 spillere.
Holdstørrelser er valgt til højst 2 udskiftere, da vi anbefaler, at så mange spillere som muligt, skal spille mest muligt fodbold.
Det er selvfølgelig ikke en regel, der ikke kan afviges fra, da det ikke skal gøre at nogen spillere ikke kan komme med til stævnet. Så kontakt os lige hvis i kommer med flere end to udskiftere.
Ligeledes er det tilladt for en spiller at deltage på flere hold, hvis det gør at man derved kan stille hold.
Tilmeldingsfrist til stævnet: Når puljerne er fyldt ud. Vil fremgå øverst.
Præmier:
Der er præmier til ALLE deltagende spillere. (Flot fodboldstatuette)
Samt en stor pokal til puljevinder holdene i 8-mands.
Samaritter:
Der vil under stævnet være samarittervagt fra Dansk Røde Kors til stede.
Boder:
Der vil være opstillet boder hvor man bl.a. kan købe div. mad og drikkevarer.
Spillested: Havdrup Fodboldbaner, Skolevej 62, 4622 Havdrup
Regler: Foruden nævnte særregler for stævnet, spilles der efter DBU Sjællands fodboldregler i de forskellige spilleformer.
Dommere: Der er dommere/kampledere til alle kampe.
Spørgsmål kan rettes til stævnearrangør via email: michael03@hgi-fodbold.dk eller tlf.: 25 38 34 95