STÆVNE i Albertslund
Lørdag den 08. Juni - søndag den 09. Juni 2019
PRISER:
Holdgebyr. Dkr./hold
11 – mands hold 1000,-
8 – mands hold 850,-
5 – mands hold 625,-
3 – mands hold 350,-
For overnattende gæster tilbyder vi overnatning og bespisning på skoler i gå afstand fra banerne. Alle mandskaber vil få egne lokaler.
PRISER OVERNATNING OG BESPISNING
Overnatning/mad. | Dkr./pers. |
Aftensmad: FRE, LØR, SØN. Morgenmad: LØR, SØN, MAN. |
600,- |
Aftensmad: FRE, LØR Morgenmad: LØR, SØN |
450,- |
Aftensmad: LØR Morgenmad: SØN |
300,- |
OVERNATNING PÅ HOTEL: kontakt os for stævnetilbud.
FØLGENDE HOLD KAN DELTAGE:
Årg. 04 og 05 – 11 mands, maks. 15 spillere.
Årg. 06, 07, 08 og 09 (A og B niveau) – 8 mands, maks. 11 spillere.
Årg. 09 (C niveau), 10 og 11 – 5 mands, maks. 8 spillere.
Årg. 12, 13 og 14 – 3 mands, maks. 5 spillere
NYT! I år har vi også pigerækker.
U6 (13/14) spiller 3 mod 3 og U10 (09/10) spiller 5 mod 5 og U11 (07/08) samt U14 (05/06) spiller 8 mod 8. Dette er bredderækker, og vi håber de tilmeldte hold stiller med højst række 2 hold.
U5-U10 (PODE) FODBOLD.
Årgang 14 spiller lørdag 08. juni 2019
Årgang 13 spiller lørdag 08. juni 2019
Årgang 12 spiller lørdag 08. juni 2019
Årgang 11 spiller lørdag den 08. juni 2019
Årgang 10 spiller søndag den 09.juni 2019
Årgang 09 spiller både lørdag 08. og søndag 09. juni 2019
Der spilles efter gældende SBU regler og kampresultater registreres ikke. Dog med den undtagelse at for at få blandet puljerne for årgang 2009 spiller alle 1’ere mod hinanden, alle 2’ere osv. søndag. Alle kampe er ”døm selv” kampe, dvs. ”hjemmehold” stiller med kampleder.
Medaljer og personlige præmier til ALLE spillere.
U11-U15 FODBOLD.
Stævnet gennemføres over to dage. Spiller holdet lørdag formiddag, tilstræbes at søndagens kampe afvikles om eftermiddagen, eller omvendt.
Lørdag:
Der spilles indledende runder og det tilstræbes 4 hold per pulje. Indledende puljer niveau opdeles i A og B rækker (evt. C ved mange tilmeldinger) A = række 1, B = række 2/3, C = række. 4.
Søndag:
Der oprettes slutspilspuljer for hver 8 hold.
Præmier:
Der er holdpokal til vinderholdene og personlige præmier til 1., 2. og 3. plads i alle slutspil á 8 hold.
Fair Play:
I hver årgang udvælges det mest fair play spillende hold. Der er personlige præmier til vinderholdet. Alle hold bliver løbende evalueret for opførsel blandt spillere, trænere og tilskuere og tildeles et passende antal point i forhold til det observerede. Det hold, der har flest point efter alle kampe, bliver udpeget som fair play vinder.
Kontonr. for tilmelding er: reg 5326 kto nr 0421403 (Arbejdernes Landsbank)
Oplys hold ID nummer fra staevne.dk ved betalingen.
Ved afbud senere end 4 uger før stævne start refunderes holdgebyr ikke.