For 12. år i træk kan Hovedgård IF byde velkommen til Klubpartner Cup! Et stort indefodboldstævne hvor vi de sidste mange år har haft deltagelse af mange hold fra mange forskellige klubber. Det vigtigste for os er, at vores deltagere får en god oplevelse, og vi har meget fokus på, at man har mulighed for mange kampe samt gode præmier.
Nedenfor finder I de vigtigste informationer om stævnet:
Spilledato: Stævnet afvikles fra d. 18. - 20. december 2020. Se under "rækker" hvornår hver enkelt række FORVENTES afviklet.
Spillested: Der spilles i Hovedgård, Søvind og ved behov Stensballe. Der er ca. 10 minutters kørsel mellem hallerne.
Turneringsform: Der inddeles, hvis muligt, i puljer á 3-5 hold, hvorefter indledende puljer spilles. Antallet af tilmeldte hold afgør, om der efter de indledende runder skal spilles knockout kampe el. mellemrunde. Vi tilstræber dog at spille mellemrunde, så alle hold sikrer sig minimum 5 kampe. I tilfælde af knockout kampe vil alle hold være sikret minimum 4 kampe. Vi forbeholder os retten til at aflyse eller slå A- og B/C-rækker sammen ved for få tilmeldinger. I de rækker hvor der ikke er niveauinddeling fra start, bestræber vi os på at lave en mellemrunde, hvor der opdeles efter placering.
Regler: Alle hold spiller efter DBU Jyllands regler. Det er tilladt at have en kvartals-spiller på hvert hold. Der må gerne tilmeldes flere hold fra samme klub i en række. Spilletiden er i alle kampe 7 min pr. kamp. Kampene dømmes af lokale, men kompetente dommere, som alle har fodboldfaglig viden.
Pigehold kan tilmelde sig drengerækkerne og må tilmelde sig årgangen yngre. Eks.: Et U10 Piger hold må tilmelde sig U9 Drenge rækken.
I år har vi følgende pigerækker med: U11, U12, U13 og U14 piger. Vi håber på en masse deltagere, så vi evt. kan udvide pigerækkerne næste år.
Præmier: Der er personlige præmier til 6 spillere pr. hold til nr. 1 - 3 i både A og B. Der spilles om store pokaler! - Der er endvidere erindringsgave til alle deltagere.
Tilmelding: Tilmeldingen er bindende og skal være Hovedgård IF i hænde senest d. 1. november. Tilmelding foregår her på siden og er først endelig, når vi har modtaget betaling, og I har modtaget en bekræftelse på dette. Betaling bedes overført hurtigst muligt efter tilmelding. Hvis man melder afbud efter d. 1. november, er man ikke berettiget til at få stævnegebyret tilbage. Stævnegebyret bedes overført til: reg nr. 9211 konto nr. 4575511290. Angiv venligst stævne ID, holdnavn, række og kontaktperson ved betaling.
Programmet bliver sendt på mail og lagt på nettet omkring en uge før stævnet. Har i ikke modtaget det senest d. 10/12 bedes I rykke efter det.
Spørgsmål vedr. stævnet: Kontakt Marcus Mørup på mail: marcusmorup@gmail.com
Vi glæder os til at se jer alle! :-) Med sportslig hilsen Hovedgård IF og Klubpartner.dk