AFLYST: Grundet covid-19 har vi desværre været nødsaget til at aflyse i 2020: AFLYST
Middelfart Sparekasse - Hover Cup 2020 3/5 Mands-Bold for U6, U7, U8, U9, U10, U11, og U12 inkl. piger U10,U11 og U12 d.11-13. december 2020.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deltag i Jyllands Hyggeligste indendørsSTÆVNE
3 og 5 Mands-Bold stævne, med plads til 100 hold.
U6,U7 er et åbent stævne
U8,9,10,11,12 er et B-Stævne både for drenge og piger.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Der er GRATIS kaffe til alle
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Der spilles 3:3 på tværs af banen ved U6 og U7
Der spilles 5:5 på fuld bane ved U8, U9, U10,U11 og U12.
U6 og U7 spiller med en indendørsbold str. 3 - Niveauet er ÅBEN
U8,U9,U10,U11 og U12 spiller med en indendørsbold str. 4 - Niveauet er B række.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Der registreres ingen resultater for u6 og u7
Resultater registreres for U8,U9,U10,U11 og U12 med henblik på præmieOverrækkelse.
Alle U6 og U7 hold er garanteret 5 kampe.
U8, U9, U10, U11 og U12 (Drenge) spiller 3 gruppekampe og 1 placeringskamp.
U10, U11 OG U12 (Piger) SPILLER 4 GRUPPEKAMPE OG 1 Finale KAMP.
Vi sørger naturligvis for baneledere.
Der afholdes fælles præmieoverrækkelse efter hver turnering.
Der er ens POKALER til alle spillere i U6 og U7.
PRÆMIER til 1.2.3. Plads ved U8, U9, U10, U11 og U12
Deltagerpokal for alle U6 - U9
Der spilles i følgende rækker:
U6 | 4 | Mixed | B | 18 | 350 | Søndag formiddag | ||
U7 | 4 | Mixed | B | 24 | 350 | Lørdag formiddag | ||
U8 | 6 | Drenge | B | 8 | 500 | Lørdag middag | ||
U9 | 6 | Drenge | B | 8 | 500 | Lørdag eftermiddag | ||
U10 | 6 | Drenge | B | 8 | 500 | Lørdag sen eftermiddag/aften | ||
U11 | 6 | Drenge | B | 8 | 500 | Søndag eftermiddag | ||
U12 | 6 | Drenge | B | 8 | 500 | Søndag sen eftermiddag/aften | ||
U10 | 6 | Piger | B | 8 | 500 | Søndag middag | ||
U11 | 6 | Piger | B | 8 | 500 | Lørdag aften | ||
U12 | 6 | Piger | B | 8 | 500 | Fredag aften |
Vi forbeholder os retten til at slå rækker sammen, ændre spilletidspunkt, turneringsform eller aflyse ved for få tilmeldinger.
Stævneform:
Stævnet afvikles efter DBU’s Fair Play-principper, det vil blandt andet sige, at
alle spillere, trænere, ledere og forældre respekterer hinanden og udviser Fair Play.
alle medvirker til at skabe en god stemning under stævnet.
spillerne hilser på modstandere og baneleder inden kampen.
- målet er at alle børn går glade hjem, hvad enten de har vundet eller tabt.
Stævnet følger DBU´s regler for indendørsfodbold. Bemærk derfor de "nye" regler hvoraf udsnit ses nedenfor:
Et hold består af 4 spillere plus indtil 3 indskiftnings spillere. Dog består et hold i U8, U9 og U10 rækkerne af 5 spillere plus indtil 2 indskiftnings spillere. En kamp kan ikke begynde, hvis et af holdene består af færre end 3 spillere. På et hold findes ingen egentlig målmand, idet ingen spiller forsætligt må spille bolden med hånd eller arm.Der er dog indført målmand i U8, U9 og U10 rækkerne. Målmanden må samle bolden op og skal være let genkendelig i form af målmandstrøje/overtrækstrøje. Efter målmanden har holdt bolden i hænderne, må vedkommende ikke sparke/kaste bolden over midten - medmindre bolden har rørt banden, gulvet, dommeren eller en spiller inden den passerer midten.
Pris:1 hold (4 spillere): kr. 350,-. I rækkerne U6 og U7 Det er også muligt at få ekstra spiller med pr. hold mod en merpris på kr. 50,- pr. spiller. Hvis der ønskes ekstra spiller, skal dette oplyses under "Info" ved tilmeldingen.
1 hold (6 spillere): kr. 500,- I rækkerne U8, U9, U10, U11 og U12 Det er også muligt at få ekstra spiller med pr. hold mod en merpris på kr. 50,- pr. spiller. Hvis der ønskes ekstra spiller, skal dette oplyses under "Info" ved tilmeldingen.
Præmier:Der er ens POKALER til alle spillere i U6 og U7 og der er max. 4 (5) pr. hold.
Deltagerpokal til alle U6-U9 udenfor præmier
Præmier til 1.2.3. PLADS ved U8, U9, U10, U11, U12
Spurtpræmier: Løbende i løbet af stævnet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tilmelding:
Her på siden senest den 6. november 2020 efter først til mølle princippet.
Spørgsmål vedr. tilmelding på e-mail: hoverifcup@gmail.com
Betaling: Når tilmeldingen er bekræftet af HoverIF CUP, skal betalingen ske på
reg.nr.: 3618 kontonr.: 3618901149 eller MobilePay 61686037 Holdet er ikke endeligt tilmeldt før betalingen er registreret!
Ved afbud efter udsendelse af turneringsplaner refunderes stævnegebyret ikke, dog refunderes 50% hvis afbuddet skyldes force majeure
Program: Sendes på e-mail til de enkelte hold senest 7 dage før stævnet.
Spillested:
Petersmindehallen , Petersmindevej 25A, 7100 Vejle.