U-12 Cup 2015
Formålet med stævnet er:
- At give spillerne en god håndbold oplevelse
- At sikre kun u-12 spillere er i centrum
- At alle spillere får en personlig præmie
- At der max er 40 hold tilmeldt
- At der kan blive tid til en tur i svømmehallen
- At der er diskotek for spillerne om aftenen
Tidspunkt og sted:
Stævnet afvikles i weekenden 18/4 - 19/4 2015 i 2 haller i Vildbjerg
Turneringen:
Der spilles i puljer a' 4-5 hold. Nr. 1 og 2 går videre i A-slutspil. Øvrige hold går videre i B-slutspil.
Hvert hold er sikret 4-5 kampe.
Præmiering til vindere og nr. 2 i begge slutspil (max. 12 præmier pr. hold)
Der kører bus mellem hallerne. Afstand ca. 2 km.
Overnatning og bespisning:
Der overnattes på Vildbjerg Ny Skole, Bjørnkjærvej 2. Hvor samtlige måltider indtages.
Måltider lørdag: Frokost og aftensmad. Ønskes der morgenmad + 30 kr.
Måltider søndag: Morgenmad og frokost.
Der er kage og saftevand lørdag eftermiddag på skolen, samt frugt og vand igennem hele cuppen.
Program:
Lørdag: | 08:00 - 09:00 | Indkvartering | Søndag: | 06:45 - 09:00 | Morgenmad | |
08:30 - 19:30 | Håndboldkampe | 07:30 - 16:00 | Håndboldkampe | |||
11:30 - 13:30 | Frokost | 11:30 - 13:30 | Frokost | |||
17:30 - 19:30 | Aftensmad | 15:15 - 16:00 | Finalekampe | |||
20:15 | Dsikotek | 16:15 | Præmieoverrækkelse | |||
21:00 | Ledermøde |
Der vil være mulighed for at benytte svømmehal både lørdag og søndag på senere oplyste tidspunkter.
Pris:
Holdgebyr: 800,- kr. (betales ved tilmelding), Deltagergebyr: 400,- kr.
Betaling af holdgebyr ved tilmelding:
Bankkonto: 7670-1533285 (Ringkøbing Landbobank)
Tilmelding efter først til mølle princippet.
Deltagergebyr betales senest den 16. februar 2015 på ovennævnte bankkonto.
Hvis I har spørgsmål i forbindelse med u-12 Cup 2015 er I velkommen til at kontakte:
Lilian Olesen, cup@vildbjerg-haandbold.dk