Intersport Cup 2015 - Opstartsstævne i Struer

Som optakt til håndboldsæsonen 2015/2016 har Struer Forenede Håndboldklubber hermed fornøjelsen, at indbyde til ungdomsstævne for 36. gang for U-10, U-12 og U-14 piger/drenge.
Stævnet bliver afviklet den 19. og 20. september i Struer-Hallerne og øvrige haller i Struer Kommune.
Vi håber denne indbydelse giver alle nødvendige oplysninger, ellers er I meget velkomne til at kontakte Struer FH eller se på www.struerfh.dk

ALDERSGRUPPER
U-10 piger og drenge født 2005-2006
U-12 piger og drenge født 2003-2004
U-14 piger og drenge født 2001-2002

STÆVNETS AFVIKLING
Holdene opdeles i puljer, således at hvert hold får mindst 4 kampe.
Dommere påsættes af Holstebro Håndbolddommerklub.
SPILLETID: 2 x 14 min. for alle hold.

PRÆMIER
Samtlige deltagere får en Hummel t-shirt og et diplom.
Derudover er der personlige præmier og en klubpokal til nr. 1 og nr. 2 i hver række.

OVERNATNING OG BESPISNING
Overnatning og bespisning vil foregå på Parkskolen og Struer Østre Skole, som begge ligger tæt på Struer-Hallerne. Husk at medbringe sovepose og underlag.

Der bliver serveret 3 måltider:
Lørdag aften: Varm mad og dessert
Søndag morgen: Morgenmad
Søndag middag: Frokost

Overnatning fra fredag til lørdag koster 80 kr. og inkluderer morgenmad og frokost
lørdag.

SVØMNING
Lørdag eftermiddag mellem kl. 17.00 og 20.00 kan alle INTERSPORT CUP deltagere gå i Struer Svømmehal (ligger i forbindelse med Struer-Hallerne) og få løst alle de ømme muskler op. Der vil hele tiden være livreddere tilstede.

DISKOTEK og HOPPELAND
Lørdag aften omdannes hal A til et kæmpe hoppeland med hoppeborge, rodeotyr, bungy run og meget mere. I hal B er der diskotek, hvor danseskoene kan luftes til de nyeste hits, akkompagneret af både røg og et lyshav i skiftende farver.
Samtidig er Struer FH vært ved et mindre traktement for alle ledere.

DELTAGERPRIS
Holdgebyr:
650 kr. – skal betales ved tilmelding.

Deltagergebyr:
395 kr. pr. overnattende spiller/leder
(inkluderer min. 4 håndboldkampe, diplom, Hummel t-shirt, mad, overnatning, svømmehal,
diskotek, hoppeloppeland og transport imellem hallerne).

250 kr. pr. ikke overnattende spiller/leder
(inkluderer min. 4 håndboldkampe, diplom, Hummel t-shirt, svømmehal, diskotek, hoppeloppeland
og transport imellem hallerne).

Deltagergebyr skal betales senest torsdag den 10. september.

TILMELDING
Tilmeld jer allerede nu, vi har kun plads til 80 overnattende hold.
Sidste frist er lørdag den 5. september 2015.
Der er mulighed for at tilgodese ønsker om spilletidspunkter om lørdagen.

SPILLEPROGRAM
Det endelige spilleprogram bliver udsendt søndag den 13. september og vil kunne findes på www.struerfh.dk

INFORMATION
Yderligere information angående stævnet kan indhentes hos:
Allan Lund Sørensen, tlf. 97 85 48 51 / als@struerfh.dk
eller Birthe Nielsen, tlf. 97 85 18 06 / bn@struerfh.dk

 

Rowname Gender Level (within row) Teamsize Price pr. team Playing # Signup Waitlist
U-10 Pige Mixed 650 0 0
U-10 Drenge Mixed 650 0 0
U-12 Pige Mixed 650 0 0
U-12 Drenge Mixed 650 0 0
U-14 Pige Mixed 650 0 0
U-14 Drenge Mixed 650 0 0

Signetud teams

U-10 Pige 0 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club

U-10 Drenge 0 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club

U-12 Pige 0 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club

U-12 Drenge 0 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club

U-14 Pige 0 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club

U-14 Drenge 0 confirmend signups, 0 on waitlist in this row

Teamname LVL Logo Club

Tournament program

Impatient? A program has not yet been published if you have signed up you will receive an email - otherwise look back in a few days.

Held
19. - September 20 2015

Organisation
Struer Forenede Håndboldklubber
Place
Struer Hallerne
Address
Park Alle 4
Postalcode
7600
City
Struer
Sport
Handball
Type
Indoor cup
Intersport Cup 2015 - Opstartsstævne i Struer map

Tournament overview